anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Tjena!!!!!!!!
Jag köpte en HPL wave bom i pozo G.C den är helt ok..
köpte ävan en Gun bom från tyskland, Det enda som skiljer sig åt mellan dom är
färgen, lika frontbeslag låsning och bakbeslag…….. -
har samma ”problem”… snackad emed Whitewater om detta (har själv en F2), dom sa att det nite gjorde nån skillnad alls….. så tat lugnt…..
/JOhan -
jo det blåste 5.0-6.0 hela onsdagen!!!
och det var i långedrag. -
man kan tvätta den i tvättmaskinen. Utan tvättmedel!
om du använder tvättmedel kommer det att börja klia utav bara helvete. -
Jag satt och zappade på TV’n och på National Geographics visade dom rekordförsöken från Yellow pages. Tyvärr var det bara slutet. Är det någon som vet om det går i repris?
Micke
-
Det rockar fett!!! Hälsa waffarna vetja, fastän dom suger rätt fett så kan det vara ok att köpa kärra där nere, beror iofs på vad du skall betala för den!!!!
Pruta utav helvete…säg att dom kan göra en loose till, efter att förlorat två världskrig…….succe eller vad vet jag????
/Kjell -
Den bommen jag hade var lika styv som en träbom ungefär…skit
-
Tack för alla tips, är snart på väg ner till Tyskland för att titta på en 89 med 59 Kw turbodiesel
-
Tvålflingor i ljummet vatten. Använd ej för varmt vatten då limningarna kan gå upp.
-
Är själv nyinflyttad, men norrut typ Väddö borde väl ha rätt öpnna ytor.
Skärgårdöar är vackert, mne dem ligger ivägen =) -
Håll igen nu med berömmet. Inte fan vill vi ha dit fler…
-
Ungefär på en skala 1-10 = 10!!!! Världsklass helt enkelt!
-
Jag vill påstå att Halmstad har bland Sveriges bästa vindsurfing!
Mycket bättre än ex. Varberg, Grymt trevligt!!!! -
Ligger det i Halmstad?
/FK -
Var o fyndade på megascene i går, köpte en komplett linje naish segel och la undan en bic tabu. deras sista rea dag är i morgon Lördag!!!!!!missa inte det dom hade mycket prylar vindsurfing,wakeboard,kite mm och priserna var löjligt låga……………(obs!är i mot reklam på konfen men vi surfare vill ju handla billigt så fortsätt att in formera om reor o utförsäljhningar mm…