anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Hej,
Runstensvägen ligger i Bomhus.
Åk upplandsleden förbi fängelset. Sväng höger in på Vikingavägen. Ta första höger in på Runstensvägen. Längst ner finns en parkering på vänster sida. Gå in där och gå in vid de rosa husen (jag vet, rosa hus är lite fjolligt)
Där finns den röda kvarterslokalen.Om ni inte hittar ring: Mac 070 6042928 Nik 070 4562781
//Mac_TS
-
Joe Newmann, Albany Highway, Victoria Park, Perth. Tel. 0893623486. When you visit them talk to Dave, he’s the son and is a surfer
-
Varihelvete ligger runnstensvägen? Vi kommer lätt! Hemlingby Hellmoppers
-
Safaga, några mil därifrån är bättre.
Hotellet där Mistralcentret finns i Safaga är mkt bra. Köp flygstol och förhandla med hotelet på plats (tror ej du behöver förboka). -
Nu drar det igång igen
några månader för sent bara!!! -
Är alla dessa snittfart på 500m bana?
Jag har nämligen för mig att det finns ett sk inofficiellt rekord på dryga 48 knop som är satt på en 100m bana…kan det stämma?
-
Även intresserad av uthyrare som har sunkiga, billiga men FUNGERANDE bilar…
-
anonym-anvandare
Medlem24 oktober, 2000 vid 12:32 som svar på: Sydafrika T/R ca 5000.- hos Kilroy!!Jo det det är ju faktiskt en bit mellan J-burg och Kapstaden. Jag var i SA -94 och åkte tåg från Kap till J-burg. Tog väl sissådär 25 timmar, med ett modernt tåg. Måste dock sägas att servicen var föredömlig. När vi kom till J-burgs centralstation, detta var ca 2 v innan det första ”valet” i SA, så hade de stora kravallerna just varit, med ca 50 döda. Det är väl lite bättre nu…?
-
holler med
-
anonym-anvandare
Medlem24 oktober, 2000 vid 08:46 som svar på: Sydafrika T/R ca 5000.- hos Kilroy!!stämmer det
-
bra