anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Det hade ju varit bra om ni skrev ut något annat än bara gatan, t.e.x vilken by eller stad denna fest kommer att gå av stapeln.
-
Tack det värmde……….. och det behövs just nu…….. men mamma jag kom ju
bara fem mintuer för sent zzzt – zzzzzztt….. aaaaaaj inte ens jordlingarna gör så
här med sina barn och dom har ju bara kommit till ett sunkigt Jeopardy-stadium
dom har ju knappast upptäckt electro-gravity än, zzzt, zzzt aaaaaaaaaaaj. ja jag
vet att det är svårt att få ett förstahandskontrakt på en hangar men strål-pisk för
5 mintuer är väl ändå zzzt, aaaaaaaajjjj……………. -
Sorry
F2 Air 265; volym 115; bredd, 63,5 cm; 265 cm lång.
-
Antingen SSE (sideshore vänster) till NNO (sideshore höger)….vet inte på de andra riktiningarna där ute…vid väst blir ju Kärrsvik (Hummerviken) bra!Grejen är ju att det inte finns några andra ställen som funkar vids lite ostliga riktningar
-
anonym-anvandare
Medlem23 oktober, 2000 vid 15:48 som svar på: Niklas Olausson rensar garaget innan MauiresanPå öarnas ö, HÖNÖ!!!!
-
Var till Sardinien sommaren 97. Då fanns det väldigt dåligt med uthyrare på ön. Var bla. till Porto Pollo. Har nu sett på senare år att de startat uthyrning i Porto Pollo. Det borde mao. vara nya grejor. Kul!! För Sardinien är en härlig ö. Vi åkte fö. charter med Fritidsresor, tror jag.
-
Paros är väl inte känt för sina vågor men det finns ett vågställe som fungerar på somrarna som ligger strax norr om New Golden Beach på öns östra sida (den sida som vetter mot Naxos)
För övrigt skall du inte åka höst/vår då det är mycket vindosäkert. Vintern är som en svensk höst (vad gäller temp) fast mycket vindsäkrare. På vintern blåser det syd-sydväst. På sommaren blåser det nästan varje dag en mycket varm (och stark) nord-nordvästlig vind som i huvudsak är baserad på termik kring ön Paros…dvs svallen blir inte så jättestora som man skulle kunna tro med tanke på avståndet till närmsta skymmande ö. Det är dock en hel del vågseglare som åker till Paros. Det finns ett bra vågställe på Mykonos också (en del hävdar att Mykonos är vindsäkrare än Paros)…tyvärr kommer jag inte ihåg vad det heter, men det ligger på öns norra sida…en av deltävlingarna i den Grekiska vågcupen avgjordes där….Mykonos är ju dock en ö som man inte vill vara på nattetid om man inte är lagd åt det andra hållet, om du förstår vad jag menar…ta med silvertejp och tejpa igen alla hål så kanske du klarar dig över natten utan ofrivilliga penetrationer…
Åker du juni eller slutet av aug så slipper du högsäsong och kan därmed bo och äta för halva priset jfr med högsäsong.
-
anonym-anvandare
Medlem23 oktober, 2000 vid 13:44 som svar på: Niklas Olausson rensar garaget innan MauiresanVar finns allt det här.
-
anonym-anvandare
Medlem22 oktober, 2000 vid 20:53 som svar på: Niklas Olausson rensar garaget innan MauiresanKan man få ett paketpris på allt?