anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Ähh…min chopper kickar lika mycke ass som min vågbräda. BASTA!
-
Kanon, säg till när den finns och vad den kostar så köper jag flera.
-
Tror jag ska börja producera en ny slags fena ”the shark killer fin” vass som ett rakblad med hullingar som riktigt fläker upp huden på hajen så att alla fega djä-lar vågar attakera istället för fly.
-
Tjixen Jonas! Tänkte väl mysa ner någon gång under antingen sen januari eller tidiga februari. Hoppas bara att boende löser sig något behagligt (& billigt).
-
Hur coolt är det att stå på stranden 95% av tiden pga av att man inte har ”rätt prylar” då ”bryggorna” planar omkring ute på vattnet med fullt tryck.
Vågor rules….men mellan dessa gyllene stunder så är en vågutrustning det sämsta man kan äga som vindsurfare….gör som jag…skaffa både och!!!!
-
Fantastiskt vad mycket kloka ord som kommer ur denna Petter….håller med fullständigt!!
/Per
-
-
Torkelstorp, syd Kungsbacka
-
Vaddå tracka???
-
Törö har väl haft rätt goa vågor, iallafall större än 40cm och det har defenitivt blåst mer än 5.0 förstår inte varför ni trackar Bodhisattva? windsurfing är ju som roligast med litet segel och liten bräda att stå på en brygga med 10 kvm segel kan väl inte kallas windsurfing…. från voodoo som inte orkade logga in ; )
-
Seglade 4.0 fran tre till skymning. Jakligt fina vagor. Aldrig ridigt battre i sverige. Har dock ej seglat mycket pa Toro innan. Sag dock inte skymten av nagra masthoga vagor. De storsta var nagot over halv mast. Kul.
-
Inte så dumt / det var bra i Ljunghusen idag med fina
side shore vindar / segel 4,5 och minst 15 surfare
jiihaa -
testa forum index, döööhhhh!!!
-
Leta så ska du finna, Lycka till.
-
Försök DMI.DK inte dumt.