anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
sök på tidigare inlägg, sök på t ex Altavista
-
Det där har jävligt mycke att göra med hur du lutar seglet och hur du pushar med fötterna. testa dig fram! Jag glider ofta in i slör när jag planar i selen, men det är för att jag är dålig och trycker för lite med fötterna och släpper efter förmycket precis innan jag planar upp.
-
meterolog kommer från ordet meter, och härstammar från doktorer som mätte längden på gävlesurfarnas penisar, resten av världen har tdligen centimeterologer och decimeterologer, men i brädviken krävs det METEROLOGER!
-
Om du borrar lufthål i brädan kommer vinddraget att trycka ner den mot vattnet, skitbra!!! Det är också poppis att såga i nosen så att den blir spetsig. detta minskar luftmotståndet!
-
anonym-anvandare
Medlem4 oktober, 2000 vid 19:43 som svar på: Surfare i Gävle och närliggande hålor SE HITDrick mycket Multivitamin aå orkar du !!!!
-
OS i Sydney
Mistral Herr
1:a Christoph Sieber AUT
2:a Carlos Espinola ARG
3:a Aaron McIntoch NZL
23:a Fredrik Palm SWEOS i Sydney
Mistral Dam
1:a A Sensini ITA
2:a Amelie Lux GER
3:a Barbara Kendall NZL
(I OS tävlar man i mistral one design endast)
Svenska Cupen Formula
1:a Robert Åberg ÖWC
2:a Marcus Emanuelsson VKSK
3:a Per Svanberg JBSK
(fd ÖWCARE) -
men alla missar rår dom ju för eller?
-
Bedragna ?? Vädret är konstant och det kan ingen jävel ändra på , inte ens polman 🙂
-
-
anonym-anvandare
Medlem4 oktober, 2000 vid 16:04 som svar på: Vad kan man använda istället för Dr.Ding?super epoxy
-
anonym-anvandare
Medlem4 oktober, 2000 vid 15:35 som svar på: Surfare i Gävle och närliggande hålor SE HITMac chefar och ser på medan Nik fixar allt…
-
?hur är det med stavingen?