anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
anonym-anvandare
Medlem23 september, 2000 vid 11:53 som svar på: paddy tvekar inte han sätter verkligen tänderna i dropsSkymtade denna nya manöver ut över horisonten i Klagshamn.
Mycket nyskapande.
Namn förslag:1.Mc tooth?
2.Tand-cracker(Svensk-Engelska)?
3.Willy into tandläkar-besök?fler förslag?
Stoffe
-
anonym-anvandare
Medlem22 september, 2000 vid 19:58 som svar på: Vad kan man använda istället för Dr.Ding?Angående polyesterspackel och annat som innehåller styren, så ska man ALDRIG använda om ens kärna är gjord i styrofoam eg polystyrenskum. Styren är nämligen bindemedlet i dessa plaster, så de kommer i kontakt med detta igen så kommer i värsta fall kärnan bli till vätska.. Med andra ord se på innehålls förteckningen efter styren..
Johan SurfandeCivilingenjör
-
men jag ville ju bara veta hur man bygger en freestylebräda, snälla jag vill veta och jag vill inte adoptera något barn från Rumänien eller från någon annanstans heller för den delen, snälla jag vill ha svar, ett svar… ) ;
-
anonym-anvandare
Medlem22 september, 2000 vid 12:29 som svar på: paddy tvekar inte han sätter verkligen tänderna i dropshohohoho det skall bli kul att se!
Vi har lite gamla fenor han kan trycka upp…
/Anders -
anonym-anvandare
Medlem22 september, 2000 vid 12:13 som svar på: paddy tvekar inte han sätter verkligen tänderna i dropsLADDA FETT, PADDY
GÖTT MOS
-
anonym-anvandare
Medlem22 september, 2000 vid 11:43 som svar på: paddy tvekar inte han sätter verkligen tänderna i dropslåt oss bara säga att mr surfers workshop har fått en lite större glugg mellan framtänderna.
-
anonym-anvandare
Medlem22 september, 2000 vid 11:37 som svar på: NY SVENSK WINDSURFINGFILM – TRAILER FINNS PÅ WWW.SURFBLASKAN.COM under filmCalle når man via http://www.surblaskan.com..kolla med honom om han inte kan fixa ett ex.
-
Du berättade aldrig hur man gjorde egna barn!
-
anonym-anvandare
Medlem22 september, 2000 vid 08:18 som svar på: NY SVENSK WINDSURFINGFILM – TRAILER FINNS PÅ WWW.SURFBLASKAN.COM under filmOm du menar tittarnas television så var Calle Nyberg med där ja. Med en film om windsurfing, bl a från Torö.
-
anonym-anvandare
Medlem22 september, 2000 vid 07:26 som svar på: paddy tvekar inte han sätter verkligen tänderna i dropsNä, nu får ni allt berätta lite vad det handlar om. Är det någon som kraschat?
-
anonym-anvandare
Medlem22 september, 2000 vid 07:10 som svar på: Vad kan man använda istället för Dr.Ding?Ok, tack alla för info. Jag kollar biltillbehörsaffären. /Per
-
anonym-anvandare
Medlem22 september, 2000 vid 07:08 som svar på: paddy tvekar inte han sätter verkligen tänderna i dropskan ju vara bra med tandkort som identifikation om vår ”grizzly” skulle duka under under vinter-dvalan.
-
Chinook vågbom går in ifall du lägger den i botten.
-
Det är nog ingen större fara för prylarna men hur det går för dig när prylarna ligger månader i sträck på hyllan är oklart…
-
Vad är det för fel med att adoptera barn från Rumänien? Eller var det kanske ett försök till att skojja till det hela? Dåligt!