anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Personligen tycker jag att Simmer är ett bra märke.
-
shorebreak rakt upp på stenar inge vidare men boendet och grejerna är billiga där undra på det med den omsättningen på prylar
-
ehm..nej tänkte köra bussen ner isf. fast färjan över går väl på nästan 3000:- enkel väg. vad går en lägenhet på per månad därnere.
Nån som vart på Pozo/GranC? Hur är det där? -
Vadå för segel? Jag köpte ett zero-5 i år och är väldigt nöjd med det.
-
Det finns något som heter Stora Frögården precis vid havet nedanför.
Har ej telenr. Eller varför inte bo på Svanen i Kalmar (vandrarhem det är bra drag i Kalmar vilket det inte är på Öland vid denna Tid) -
anonym-anvandare
Medlem25 augusti, 2000 vid 20:48 som svar på: Nicklas olausson säljer billigt!!!!!Har du ngt ca 33cm powerbox lättsväng fena? Mvh Stefan V tfn helg 0175 93176
-
anonym-anvandare
Medlem25 augusti, 2000 vid 20:45 som svar på: Nicklas olausson säljer billigt!!!!!-98?? Är dom nya eller !!! ( tanke på priset)
-
Fan vad SP kommer att gå dåligt nu när Pryde byter designer och Simmer läggs ner( vad jag har förstått)….men det var väl väntat så dåligt simmer säljer utomlands…bara vi dumma svenskar som köper det
-
kan det här Voodo vara lämpligt. Jag har en son som tycker det är så roligt med surfing och som gärna skulle prova på?
-
…men jag tänker absolut inte berätta heller. Faan det är Simmer vi snackar om så skriv vad du vet. Dessutom, jag är förbannad på både Simmer och SP.(Har faktiskt köpt ett kass Simmer segel just hos SP.) Så berätta allt!!!
En konf är till för just lösa rykten gärna kombinerat med skitsack!!! -
Alltså nedläggningshotat???
-
Jag vet exakt vad som kommer hända men kan tyvärr inte berätta.
Det är upp till SP att svara på frågor om Simmer. -
anonym-anvandare
Medlem25 augusti, 2000 vid 18:42 som svar på: Nicklas olausson säljer billigt!!!!!På Hönö….
-
anonym-anvandare
Medlem25 augusti, 2000 vid 16:36 som svar på: Nicklas olausson säljer billigt!!!!!Vad är det för north-selar, freeride eller? Var i Göteborg finns du?
-
yeepp……you are a rock star.