Forumsvar skapade

Sida 3478 av 3702
  • anonym-anvandare

Medlem
    21 augusti, 2000 vid 16:00 som svar på: Otrevliga människor i Åsa!

Grejen är ju att gubben är cirka 50, så gnälig ska man inte vara vid 50..

• anonym-anvandare

Medlem
    21 augusti, 2000 vid 15:31 som svar på: Tillfälle!!-00voodoo 3.7 2000:-

Bunk hammarby sålde ett nytt voodo 3,7 m2 års modell 2000 för 1500kr i våras , för säljarens kommentar till det låga priset-endast barn seglar med så små segel. 2000kr är dyrt.

• anonym-anvandare

Medlem
    21 augusti, 2000 vid 15:02 som svar på: Otrevliga människor i Åsa!

Det finns ju vissa som inte uppför sig så bra av surfarna heller de spann loss i gruset där i går OMOGET och ONÖDIGT.

• anonym-anvandare

Medlem
    21 augusti, 2000 vid 15:02 som svar på: Tillfälle!!-00voodoo 3.7 2000:-

Voodoo borde veta bättre vad som ska vara under köp och sälj.
    Du klagar på andra som lägger in annonser här men för dig är det tydligen helt ok.
    Även om det är bråskande för dig så kan det vara det för andra också.

Bojkotta voodoo!

• anonym-anvandare

Medlem
    21 augusti, 2000 vid 14:54 som svar på: Tips om program till Mac!!

har hittat en som erbjuder mig ca 10 program för 800:-

• anonym-anvandare

Medlem
    21 augusti, 2000 vid 14:25 som svar på: framåtloop!!

red-bull å vodka brukar funka.
    annars ta fram pillen så du får framåtvikt.

• anonym-anvandare

Medlem
    21 augusti, 2000 vid 14:19 som svar på: Tips om program till Mac!!

jag har bägge,(+mycket mera) vad bjuder du?

• anonym-anvandare

Medlem
    21 augusti, 2000 vid 13:00 som svar på: Australien jan-mars

Om du köper nya grejer av Helmer kan du få bra priser. Vi köpte massa prylar förra året(1 bräda, 9 segel, 5 master. 2 bommar). Vi pröjsade 2600 kr/segel(simmer WC), 10000 för brädan(RRD MPE), 2000/mast(tidal wave). Allt årsmodel 2000.
    Om du skall vara där länge skulle jag råda dig till att köpa nya prylar för att:

-du har garanti kvar under hela resan
    -du får segla på de allra nyaste prylarna
    -du kan sälja dom för nästan samma pris när du kommer hem eftersom dom precis kommit ut i sverige då

Maila Helmer REDAN NU och kolla vad du kan få för priser på nytt respektive beg. Innan du bestämmer dig för beg. tänk på ovanstående. Helmer antydde även att det skulle bli ännu billigare att förbeställa prylar i år pga nya skatteregler.

Jag tyckte att de beg. prylarna var dyra där nere om man räknar in hur mycket de är seglade. Solen sliter plus att de seglas mycket mer.
    Om du tar med beg. prylar hemmifrån finns risken att du får pröjsa på flyget.

• anonym-anvandare

Medlem
    21 augusti, 2000 vid 12:52 som svar på: Geraldton

Hjemmesiden til Geraldton Surf Co
    http://www.wn.com.au/blueplanet/

Reiser ned den 4’e november og hjem den 29 jan.

• anonym-anvandare

Medlem
    21 augusti, 2000 vid 12:36 som svar på: BRÄDBYGGE!!!

….

• anonym-anvandare

Medlem
    21 augusti, 2000 vid 12:35 som svar på: Otrevliga människor i Åsa!

Jag bor i GBG och tänkte bege mig söderöver någon dag för att försöka windsufa i lite vågor men var ligger den här spoten?

• anonym-anvandare

Medlem
    21 augusti, 2000 vid 11:02 som svar på: Australien jan-mars

Jag funderar också lite lätt på att åka till Australien i vinter, och hade tänkt att köpa beg prylar där. Jag har aldrig seglat i vågor och har väl inga direkt extrema krav på grejorna annat än att de håller… Tycker du att det är bättre att köpa beg här och ta med på flyget? Eftersom grejorna är välseglade där borta borde priset vara lågt också, vet du om det stämmer? Hur bra priser kan man tänkas få av Helmer?

• anonym-anvandare

Medlem
    21 augusti, 2000 vid 09:21 som svar på: Australien jan-mars

Tjena! Jag ar i australien precis just nu. Sa plugga har ett ar ser du. Bor i perth ute vid Scarborough beach, ca 5 min gangvag fran stranden. Nu ar det ju vinter har och australiensarna tycker att det ar kallt, da ar det ca 20 grader i luften. Jag funderar oxo pa att dra upp till geraldton, eftersom jag ar ledig fran skolan december-januari. Jag ar inte varit ute och surfat har an, da mina grejor ar pa vag ner med bat. Dom kommer om tio dagar a da ska det seglas. Hur som helst… min mail ar…

m-moberg@usa.net

• anonym-anvandare

Medlem
    21 augusti, 2000 vid 08:09 som svar på: Surfhjälmar

Själv har jag en vanlig skate/inlineshjälm, fumkar helt ok och kostar inte mycket!

• anonym-anvandare

Medlem
    21 augusti, 2000 vid 07:33 som svar på: Voodoo finns kvar till 2001..

Style har samma storlekar som 2000, i allafall i registret 4.1-5.4. Utanför detta har jag inte kollat.

Volcano vet jag har ändrats. 5.9 såg jag ett hos Wallén här om dagen. Förr var det ju 5.8.

Staffan

Sida 3478 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA