anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
inte vet jag om det finns Isocamp att få tag i, men jag har en 15 år gammal som aldrig sköljs och ändå är som ny
-
Någon som har beställt från nätet av dom?
Håller bra priser!! Och brädorna verkar ok.
//Fredrik Boman -
Du behöver absolut ingen torrdräkt, leta efter en lite tjockare våtdräkt som sitter bra, inga bubblor eller veck, den ska sitta som ett andra skinn….jag seglar själv med en 4/3 hela vintern, men då sitter dräkten också helt perfekt!
-
Jag skulle köpa en våtdräkt som är 4/3 mm tjock då kan du surfa ”tidigt” på våren (insjö) samt få lite surf på höstkanten. Mitt på sommaren i värmen kan den dock bli lite varm, men detta får du ju igen då du kan surfa både vår & höst. Själv har jag en våtdräkt av märket GUL, den tycker jag har varit j-ligt bra. Lägg ca 2500 på våtdräkt och skor tycker jag, du har igen det senare.
Lycka till: Pulka
-
Kan inte hålla med om att de inte är ok. GUN har verkligen ryckt upp sig. Seglen är numera i stort sett i klass med de andra stora märkena, det finns t o m objektiva tester som säger att de är ibland hör till de marknadsledande. Allt annat snack om GUN är ren strunt. Kolla själv i t ex tyska SURF. Du kan lugnt köpa GUN och får alla garantier som finns. Känner flera som provat. Det funkar.
-
Köp inte, se är la ena SÅDÄR måste jag säga….
Av tidigare erfarenhet, köp inte…
-
Oftast cirka 30%…..Sverige kan bli billigast, men tillverkaren har oftast priser som riktlinjer till shopen, kommer de på att man säljer till inköpspris lär du ju inte få några fler segel att sälja…
-
Funkar kanon. och kvaliten är idag mycket bra!!!
Köp! -
Hade vi inte uppe det för en vecka sen…kolla på föregånende…..kontaktlim är det bästa!
-
Sioux:s racesegel ser precis ut som ART:s racesegel från 97….borde väl säga allt..
-
Om den han tankte kopa ar lika bra sa lat polaren kopa den, ta den och ge din trasiga till polaren.
/niclas – strandad i Prag
-
Alcati, Turkiet, har mycket säker vind och fortfarande varmt i vattnet under den här perioden. Resorna dit är billiga och man både bor och äter billigt om amn inte tar det närmaste hotellet (Süzer eller något sånt). Det finns både vågor och plattvatten. Läs den stora artikeln i senaste tyska surf!
-
VM i Formula ska gå i Thailand, Starboard utvecklar och bygger sina brädor där!
Så surfa går nog alltid…
-
Glöm surf 40c varmt vindstilla bastu varmt usch inte ens maten smakar i värmen horor kladdar på dig fastän tjejen är med det enda som är bra är rygg massagen 160 bath
en gång aldrig mer