Forumsvar skapade

Sida 3492 av 3702
  • anonym-anvandare

Medlem
    2 augusti, 2000 vid 15:06 som svar på: Lagerrensning på BUNK Hammarby!

Vard. 10-18
    Lörd. 11-15
    Sönd. stängt
    Lunch nån gång mellan 13-14.30
    Vi har dessa öppettider t.o.m. mitten,slutet av augusti.

BUNK hammarby

• anonym-anvandare

Medlem
    2 augusti, 2000 vid 14:03 som svar på: Cabarete

Jag var i Cabarete i slutet av augusti förra året. Kolla in om det går ngn. orkan längre ut till havs! Det gjorde det när jag var där och vinden blev
    knäpp.. I vanliga fall kommer den halv ett (enl. inläggen ovan) men
    då kom den inte alls eller så blåste det frånlandsvind, vilket ledde till att
    vi fick stå länge och balancera oss ut till vinden för att upptäcka en brutal
    överriggning…
    Annars är det juste att åka men ’sista minuten’- betalade 1200 för två veckor 🙂
    (utan boende)
    Du kan ofta förhandla med surfcentren – ta med damen och gör ett paketpris.
    /mats

• anonym-anvandare

Medlem
    2 augusti, 2000 vid 14:02 som svar på: spots och förvar i Gbg

kommer inte ihåg, det var ett tag sedan jag hyrde där. Ring till hamnen, de vet garanterat vilka det är som hyr ut.
    /Daniel

• anonym-anvandare

Medlem
    2 augusti, 2000 vid 13:54 som svar på: spots och förvar i Gbg

Tackar, tackar… men vem är det som hyr ut fiskebodarna?

Jan

• anonym-anvandare

Medlem
    2 augusti, 2000 vid 13:51 som svar på: tysklandshoping

Hur shoppar ni då? postorder eller bilresa ned..
    /mats

• anonym-anvandare

Medlem
    2 augusti, 2000 vid 13:23 som svar på: postorder

Roligt att du har goda erfarenheter av Landskrona. När det gäller Gun så är nog inte Art ”7 resor värre”. I testen i tyska Surf var nya Impact wave lika bra som Neíl Pryde Wave NR. Visserligen har jag sett att deras racesegel är lite sämre på höjdtagning än t.ex RX2, men det kostar 3200:-!!!! för år 2000. Gun är inga dåliga grejer längre.

• anonym-anvandare

Medlem
    2 augusti, 2000 vid 13:03 som svar på: spots och förvar i Gbg

Tja!

Vid Fiskebäcks hamn är det många som seglar och där finns det även fiskebodar att hyra för ca 300/år. Det är lång kö för bodarna så man får tjata ordentligt om man ska ha någon, men tillslut ger dom sig.

/Daniel

• anonym-anvandare

Medlem
    2 augusti, 2000 vid 12:58 som svar på: postorder

Är GUN verkligen så dåliga ? Enligt Tyska surfs tester så fick North och GUN toppbetyg, bättre än tex Neil Pryde NR. Jag såg MYCKET duktiga seglare som körde GUN och kunde man göra hälften av vad de kunde göra är man inte dålig (feta framåt, vulcano ca 3 meter upp i luften mm).
    Ni som tydligen har GUN och tycker de är kass, vad är det som är dåligt ? Kvaliten, svår riggade, draget, hanterbarheten ? Jag har funderat att köpa GUN men om de är dåliga vill man ju veta varför och kanske ta något annat.

Tacksam för svar !
    //Danne

• anonym-anvandare

Medlem
    2 augusti, 2000 vid 11:11 som svar på: bic mast!? …bra eller?

vad har du för segel!

• anonym-anvandare

Medlem
    2 augusti, 2000 vid 11:09 som svar på: postorder

Något lurendrejeri var inte vår lageränsning i helgen , vi sålde ut beg prylar som blivigt över ( gammalt junk ) precis som vi utlovat i mail ut skicket.
    vi kommer att ha en rea i höst på ordinarie sortiment, om du vill ha våra special priser maila oss din mailadress bunkhammarby@libertysurf.se
    Mvh Bunk Hammarby

• anonym-anvandare

Medlem
    2 augusti, 2000 vid 10:52 som svar på: Surfbutiker i München?
  • anonym-anvandare

Medlem
    2 augusti, 2000 vid 10:32 som svar på: Lagerrensning på BUNK Hammarby!

Beklagar att du fick vänta, jag satt och snackade surf med en polare han ringde och sa att det blåste hemma ( 25 grader 10 m/s alla polarna var ute ) detta bidrog till sines förvirring som i sin tur gick ut över dej ,för övrigt var det lageränsning på div beg segel och lageränsning betyder att man säljer ut gammla prylar sånt man ej vill ha kvar (det var mycket junk).vi kommer i höst att ha rea på ordinarie varor , den rean kommer vi att maila i god tid till alla våra kunder i mailregistret , om du inte vill missa våra specialerbjudanden anmäl dej på vår sida http://www.pasport.nu

Mvh! Försäljaren

• anonym-anvandare

Medlem
    2 augusti, 2000 vid 08:36 som svar på: Cabarete

Jag var i cabarete nu i sommaras tyckte stället var toppen.Bodde på Estrella med allinclusive maten var super.Tycker det var värt att beställa allinclusive kostar bara 750kr per vecka.Vinden börjar oftast klockan 12.30.Segelstorleken som verkar vara vanligast är 5.3kvm.Jag använde 5.0-6.8kvm.Vågorna på sommaren är inte så stora typ 1-2m.En dag hade vi 2.5,annars ganska små.Revet ligger 800 meter ut ,dom bästa vågorna är längst till vänster.På vintern är det inte så mycket vind vanlig storlek är 6.2 men vågorna är grymmare.

• anonym-anvandare

Medlem
    2 augusti, 2000 vid 08:14 som svar på: Låna ut grejor.

Det jag skulle rekommendera är att du låter honom köpa brädan för var den var värd innan den gick sönder, så får han själv laga den och sälja den. Han inser nog att det är du som förlorar på att kränga en pajjad bräda i både tid och pengar. Så löste en polare till mig det hela när han fick brädan pajjad.

• anonym-anvandare

Medlem
    1 augusti, 2000 vid 15:41 som svar på: syd afrika

Ja

Sida 3492 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA