anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
anonym-anvandare
Medlem10 juli, 2000 vid 17:22 som svar på: NY SVENSK WINDSURFINGFILM- svenska windsurfare gör spotchecks på Maui-Hawaii´s NORTH SHOREDet lär ha varit en grym säsong, vilka svenskar var med?
När är premiären och var.HANG LOOSE
-
Allmänt kan väl sägas att japanska 80-talsbilar bilar har bra motorer, rostar lätt, dyra originaldelar.
Om den förre ägaren inte brytt sig om självklarheter som däck och dämpare har han troligen heller inte brytt sig om det
som inte syns, typ rostskydd, och motorservice. Kan du meka, kan det kanske vara ok köp. -
är det de det brukar stå cosmos längst nere på vindrutan, har länge undrat vad man får betala för en sån begagnad
-
Fiskmåsar är ju smarta ju
-
Visste du om det VOODOO, att du är ”The King Of Fake”!
-
Köp en fräsch 245 för dom pengarna istället, ett mer säkert köp!
-
Nej det var jag som skrev det eller var det jag eller var det du eller?
-
Leifs är alltid ett säkert kort för party, after beach varje dag också…
-
Jag väger som du runt 70 kg och köpte en 105 liters som första bräda.
Inte något jag skulle rekomendera. Det blir alldeles för mycket badande, riggdragande, och frustration för att vara vara roligt. -
inlägget skrev jag!!!! Fredrik Boman Norrtälje
-
Hej… du verkar ha bra koll på läget…
Jag har ungefär samma fråga som killen vars fråga du svarat på, men jag skulle vilja veta vilken längd, volym och segelstorlek, med eller utan c-bord (gärna typ av bräda) som är lämplig som nybörjar bräda. Skulle helst vilja köpa något billigt begagnat till att börja med. Jag väger ~70kg. Hur liten bräda kan jag ha och fortfarande dra rigg och segla i ”nybörjarvind”? Jag kommer att segla i sthlmstrakten, så några vågor tror jag inte man hittar här direkt… Verkar finnas mycket i 100litersklassen från början/mitten av 90-talet som går att få med rigg segel etc. för ca 3000 spänn. Är detta för litet som förstabräda? Måste jag ha större volym? -
Men betala in avgiften till SBF, se hemsidan
-
VAd har Masse doktorerat i?