Forumsvar skapade

Sida 3513 av 3702
  • anonym-anvandare

Medlem
    21 juni, 2000 vid 15:16 som svar på: Dåliga NP dräkter!

min dräkt, av märket noname, gick sönder i ryggen typ första dagen och sen dess har den ett uträknat förfall av cirka 4 cm söm per seglad dag..men jag kom över en tub liquid seam neoprenlim ( borde ha följt med utan extra kostnad)och sen går jag över dräkten och limmar lite efter varje segling, så nu är snart allt annat orginallim utbytt!!
    , en polare köpte solas torrhandske i vintras. den höll typ tre seglingar sen börade den gå upp i sömmarna, bra va!
    nä tips på hållbara neoprendräkter efterfrågas

• anonym-anvandare

Medlem
    21 juni, 2000 vid 11:39 som svar på: Bunk i Sthlm ?

Om någon vecka kommer dom rea ut test o beg prylar där! är det någon som varit på deras tidigare reor, är det någon ide att åka dit!

• anonym-anvandare

Medlem
    21 juni, 2000 vid 10:25 som svar på: Tarmludd i Tingsryd!
  • anonym-anvandare

Medlem
    21 juni, 2000 vid 09:23 som svar på: dåliga surf butiker

är det billigt du är ute efter så utövar du HELT fel sport gosse!!! eller kör du på 80 tals prylar som du köpt pa loppis, DÅ!…..är det billigt. Köper själv mina prylar på nätet och det är ”billigt” och funkar bra, men det finns butiker på nätet som är inte lika bra som andra, mindre seriösa, det var det jag ville säga och inte att vi skulle slopa butiker på nätet era melon huvud.
    MVH… EN SOM VET HUR MAN GÖR UNGA MENNISKOR PÅ KONFEN IRRETERADE…

• anonym-anvandare

Medlem
    21 juni, 2000 vid 09:09 som svar på: Hur många av er kissar i våtdräkten?

Självklart, speciellt när det är kallt. För då vill man inte upp på land och börja frysa pitten av sig.

• anonym-anvandare

Medlem
    21 juni, 2000 vid 07:47 som svar på: Hur många av er kissar i våtdräkten?

Såklart!! Det ser jag som en rättighet.

• anonym-anvandare

Medlem
    21 juni, 2000 vid 06:51 som svar på: RESA

TABELVIEW ÄR STÄLLET MAN SKA BO PÅ, OM DET ÄR STORT?NEJ MEN DET FINNS DET MESTA
    MINST FYRA SURFBUTIKER, BIO,PUB,BRA OCH BILLIGA STÄLLEN ATT HANDLA MAT.JAG BETALADE CA 3000KR FÖR EN MÅNAD BODDE DÅ I ETT HUS MED 6 ANDRA VINDSURFARE MEST
    TYSKAR,MEN DOM ÄR TOPPEN.FRÅN TABELVIEW HAR DU CA FEM MINUTER TILL SUNSET DÄR
    BÖRJAR VINDEN,EFTER CA KL.15.00 BLIR VINDEN FÖR STARK OCH VÅGORNA BLIR SÄMRE.DÅ
    ÅKER MAN TILL BIGBAY ETT STÄLLE SOM ÄR GRYMT FÖR HOPP,MEN DET BRUKAR BLI MYCKET FOLK.ETT ANNAT MÅSTE ÄR BIL VI BETALADE CA.5500KR FÖR EN MÅNAD,BENSINEN ÄR BILLIG,DET MESTA I SYDAFRIKA ÄR BILLIGT FÖR EN SVENSK.FÖR DIN POLARE SOM INTE VINDSURFAR,HAN KAN SOLA NÄR DU VINDSURFAR DET GJORDE MIN TJEJ,EFTER SURFINGEN
    FINNS DET MYCKET ATT GÖRA ,BESÖKA VINGÅRDARNA,ÅKA UT TILL ROBERTISLAND,WATERFRONT,SAFARI,ELLER KROGEN.
    ÅK TILL SYDAFRIKA!!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    21 juni, 2000 vid 06:32 som svar på: Hur många av er kissar i våtdräkten?

Jag pissar i dräkten. Det är bara dra ut halsen på dräkten och ta in vatten.
    Det blir som att spola,glöm inte lätta på våtskorna.
    /

• anonym-anvandare

Medlem
    21 juni, 2000 vid 06:09 som svar på: Hur många av er kissar i våtdräkten?

Jag pissar inte i dräkten. Gjorde det när jag var liten och äcklig.

• anonym-anvandare

Medlem
    21 juni, 2000 vid 06:04 som svar på: Hur många av er kissar i våtdräkten?

Dom flesta tror jag.
    Fast det luktar så när dräkten torkar.
    Flickvännen klagar.

• anonym-anvandare

Medlem
    20 juni, 2000 vid 23:02 som svar på: VW-buss priser?

vad är det med vw som surfare gillar så mycket. själv har jag en transit-89 skåp. den drar mindre än en vw och har mer lastutrymme. byggt en säng som är 200*176, man kan lugnt sova tre. man kan också ha all utrustning inuti, mindre stöldrisk. är det någon som är sugen är den till salu för 17000:-. det är bara att svara på det här meddelandet så kan jag maila intressenten. kolla gärna marknadsvärdet på vad en transit ligger på. mellanhög,lång,manuell,drag.

• anonym-anvandare

Medlem
    20 juni, 2000 vid 19:20 som svar på: dåliga surf butiker

Hej jag tycker det låter som det var mig det gäller i alla fall det ena fallet.
    eftersom jag stänger ljudet när jag är på ett olämpligt ställe kan det bli så
    men om ni inte har skyddat hemligt nummer ser jag vem som ringt.
    eller lämna ett medellande.
    Men jag hoppas du fick tag i vad du ville i alla fall.
    mvh ANDERS
    Landskrona surfshop

• anonym-anvandare

Medlem
    20 juni, 2000 vid 18:40 som svar på: Sörmland surfing ?

Kolla på
    http://surf.to/oresurf
    här finns hjälmaren kartlagd.
    Har själv surfat på en del ställen i hjälmaren och den är helt klart åkbar.

• anonym-anvandare

Medlem
    20 juni, 2000 vid 13:46 som svar på: Pozo Izquierdo

Jodå.. Vi är två två som ska ner den 28:e, första gången på G-C. Vi ska bo på södra delen av ön men vi har hyrt bil så man kanske kommer upp till pozo och provar surfet där ..
    Jonny

• anonym-anvandare

Medlem
    20 juni, 2000 vid 13:15 som svar på: Resultat mellansvenska cupen i Öregrund

Det finns alltså bra surf möjligheter i öregrund-gräsö, vart mer exakt bör man dra där det är schysst ??
    (farmor kan få besök nu..)

Sida 3513 av 3702
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA