anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Coronation vilket ligger vid Geraldton funkar alldeles utmärkt för en våg nybörjare som klarar av platt vatten. Men åker du dit testa både Lancelin och ställena runt Geraldton är mitt tips.
-
Härlig nivå på inläggen!
-
jo SP sälger REACH’en den är kanon och är lätt och håller ett brett register av segel storlekar
-
KAN REKOMENDERA SYDAFRIKA .DÄR KOMMER DU FÅ TESTA PÅ RIKTIG VINDSURFING DÅ MENAR
JAG VÅGRIDNING.DET ÄR NÅGONTING SOM ÄR MYCKET SVÅRARE ATT FÅ PÅ CANARIES.VINDEN
BRUKAR BÖRJA I NOV-FEB.DET SOM ÄR SÅ BRA MED SYDAFRIKA ÄR ATT DU HAR SÅ MÅNGA STÄLLEN ATT VÄLJA MELLAN MITT FAVO SPOT BLEV SUNSET.SEN NÄR DET INTE BLÅSER
SÅ FINNS DET ALLTID VÅGSURFING ELLER KAPSTADEN MED 3MILLJONER INV. -
Vad konstruktionside som de bytte 84:a förklara?
Detta har jag aldrig hört talas om?
Över till bussen vill du köra över 100 km/h skaffa den kraftigare insprutningsmotorn med 5 växlar vill du ha lättmekat samt en pålitligare motor skaffa en med förgasar motor. -
Skatten för en LB-regad buss från 85 ligger på 850 kronor :- om året
-
JAg har hört att AHD är förhållandevis ömtåliga mot stötar å slag och att de tillomed kan delaminera!
Hur ligger det till egentligen? -
tydligen räckte inte pengarna till porto… ”and they never give you credit” – 9 to five (Dolly Parton)
-
Medlemskort fick vi inget förra året heller, jag har fått brädseglarhandboken hem i lådan….så det så
-
Jag har betalt min avgift i april ny medlem.
Mailat om att få ett segelnr. Inget svar.
Jag tycker att det är ett gäng pajaser.
Visst det är ett fåtal som arbetar men dom tycks inte göra det.
Tänker inte vara med i denna lekstuga.
PS Jag har inte fått brädseglarhandboken inget medlemskort. -
Det låg ju en hel dröse med såna i Åhus ju, det var ju bara att ta!!!!
Jag och min polare fick varsitt ex…… -
hej Anders
fick inte tag på dig på tel.
snälla vänta med ordern jag ringer i morgon.
Fredrik i malmö ( peak 5.0 4.5 4.0 ) -
Jag seglade fšrra sommaren en dag i La Tranche sur meer sšder om Nantes. Det fanns flera uthyrningar med bra prylar. Mycket fina vŒgor i jŠmna set.
/hc -
Barnriggarna kan vara lite svåra att hantera, och ibland kan man råka ut för knepiga saker. Det blir bättre bara du växer till dig så pass att du kan använda en riktig rigg. Tänk på att hålla dig nära land i början.
Du verkar ju vara ganska lång för din ålder så du kanske kan fråga din Pappa om du kan låna hans rigg så kanske det går bättre.Jag har hört att dom har ett surfgymnasie i Varberg så pluggar du ordentligt på mellan- och högstadiet så kanske du kan söka dig dit. Där går dom igenom allt som gör seglingen lättare.
Lycka till /// Hasse
-
En dansk klubb som har skaffat väderstation nyligen (den är inte igång än).
Fråga dem. De är trevliga.
S..