anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
sommarjobb, ska inte vara nåt problem att fixa !
jag har en Ford Transit som behöver nytt fläktsystem …
om du bor i GBG kan det tyvärr bli fråga om pendling för dig eftersom jag håller till där det verkligen surfas i Sverige, Sälsten/Härnösand
i jobbet ingår att du(mot visst löneavdrag) kan få se mig rippa rätt hårt på några av Sveriges bästa spots, såsom:
Sälsten, Solum och Smitingen.
skicka ansökas till David Bowie
email: [email]ziggystardust@the_spiders_from_mars.com[/email] -
i Härnösand blåste det grymt idag !
står 12-17 på SMHI, men måste blåst minst 17 när jag var ute …
eller försökte vara ute =) -
Det finns uthyrning och kurser vi d Solsidan i Saltsjöbaden.
-
Jag har inte fått det än men det är så det täcker hela sidan på min Transporter -82:a. Vad jag vet i övrigt: Rätt tunga stålställningar, plastfönster och upptill på den sidan av tältet som ligger mot bilen sitter en bit tältduk + en skiva som man lägger en bit över taket så att vattnet tar vägen över tältet istället för in i det.
Så du bygger själv. Radikalt! Lycka till! Ska du förresten ha någon värme i tältet? Funderar på att knycka en släktings fotogenkamin för kalla kvällar./Fredde
-
Vi åkte ner i somras och höll oss helt enkelt längs atlantkusten ner till bretagne. Det blåste väldigt lite men du kan kolla in resan på:
http://surf.to/surfbussen och välj frankrikeresan
/Fredde
-
Jag och Pontus drar nog till rullsand ca 1500.
Hör av dig,Mac 0706042928
-
Guincho utanfšr Lissabon, Se upp med tjuvar (gŠller alltid).
http://www.windsurfpt.com/cgi-bin/spots.cgi -
Tror det finns skola/uthyrning i Farsta eller om det var pŒ 80-talet. Kolla dŠr.
-
Tjena Martin(stämmer det?)..
Jag har redan testat 7.0:an och det fungerar finfint men det är ju betydligt tyngre att hantera..Hur går det själv på helgasjön?
Mvh Tedan
-
jo i och för sig… tanken har slagit mig… men jag skall träfffa min specialarbetes
handledare efter skolan… så det är kört… hoppas det blåser i kvällMvh ted
-
Typiskt att man alltid ska jobba när det blåser som bäst 🙂
bajs bajs !!! -
Hej,
Rullsand ligger ca 2 mil söder om Gävle vid E76 (Skutskär). Jag sitter själv i Gävle och tittar ut och visst blåser det. Dock inte 15m/s, snarare 5-7 m/s.
Rullsand kräver ganska mycket vind för att bli bra, men skriv gärna och berätta om det var bra (om nu någon åker dit)
//Mac,TS
-
Jag hittar inte paketet. Har dom plockat bort det?
-
Björkvik är rätt bra. Segla bort åt höger utmed stranden så slipper du krocka med div. dykare. Blåser det hårt blir det guppigt, men nära att lägga i brädan från bil.