anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Om du menar vindsurfing tror jag det är lite tunnt. Men jag vet att Lonely Planet påstår att det är bra vindsurfing på några öar utanför sumatras nordvästra kust. Kolla lonely Planet!
Henrik
-
Såg en artikel om Sumatra i Sportguiden som finns nu i olika sportaffärer…inklusive en bikini-mode artikel…. 🙂
-
Skåne har väl ost,syd å västkust
VAAAR!!! -
Jag har Stjärn-TV eller UPCTV som den nu heter. Förra veckan började dom sända Extreme sports i basutbudet: Man tror inte att det är sant, varenda gång man knäpper på TV:n så är det antingen surf, vindsurf, klättring, MTB eller nåt annat som man bara måste se. Efter att ha varit svältfödd på såna program från Eurosport för att inte tala om SVT i åratal så har man plödsligt ett överflöd utan dess like….
SKAFFA KANALEN IDAG!!!! -
jävla kabeltv….finns det inte på parabol?
-
vart har du hört talas om den här kanalen?? går den att få in i Sverige??
-
10.4 ??????????????????????????????????????
Det är större än mitt vardagsrum!!!!!!!!
-
Det är inte svårt – rent tekniskt.
Men eftersom din bror avslöjat att du inte börjat hoppa än så kan det nog vara lite svårt att få till tekniken med detsamma.
Näst intill en förutsättning är att du kan göra fina noslandningar i ”slörhopp” dvs att du hoppar väldigt upprätt i luften och sätter ner brädan nedvinds ditt upphopp. När du väl gör detta – följ instruktionerna från mr Josh Stone.
Det jag vill säga är att upphoppet är bland det viktigaste – resten är formalia och mycket enklare än att komma rätt på vågen.
Att hoppa upp genom att trycka ifrån och luta dig bakåt, som man ofta gör i början av sin hoppkarriär, blir förödande för rotationen i en framåtloop.
Lär dig hoppteknik fram till höststormarna – om du kan hoppa då är det bara att lägga på en framåt! Då lär du sätta den på några försök utan att slå dig allt för mycket 🙂 Du kommer i alla fall att göra den såpass bra att din bror kommer få svettas i spåret!Fattar du? Ladda på!
Eller låter det som rappakalja??? Börja träna skidor!S..
-
Var i Skåne? Åhus? Skriv gärna lite tips. Jag har en ledig vecka som jag hade planerat att spendera på Öland, men om det är bättre någon annan stans så åker jag dit istället. Är Abbekås bra?
Peter
-
Det skulle nog gått med 10.4 på Hönö-Öckerö idag, blåste cirka 3.5-4m/s kl4.
Men jag var aldrig ute.Erik S-81
-
Bra idé!
Kan inte alla på denna konf gemensamt be till vindguden kl 18 imorgon om att inte nästa vecka ska suga lika fett som denna har gjort?
Inte för att det hjälper, men det lär ju itne bli sämre i alla fall… -
Varför sladda runt med en Folkvagn när man kan köra Ferrari?
-
YEAH!! Just make sure its a lot of cool moves & groovy waves, courseracing sux!
-
Inte för att klanka ned på dom som gillar att köra stort men det är inte min grej. Det går ju inte att göra så mycket mer än att köra fram och till baks med en 90cm bred bräda…… Lite svårt med en willyskipper med en fetebräda och 10,0… man är ju liksom ute efter lite action… får väl gå till baks till segelbåt istället…. phu….