Forumsvar skapade

Sida 3557 av 3702
  • anonym-anvandare

Medlem
    3 maj, 2000 vid 11:01 som svar på: Ny kite konf!

Skönt!

• anonym-anvandare

Medlem
    3 maj, 2000 vid 10:58 som svar på: Bee 144

naturligtvis måste en widestyle bräda plana riktigt och ha lite tryck för att hänga med! från kanske 4.5m/s hänger man med och kör om en kossa

• anonym-anvandare

Medlem
    3 maj, 2000 vid 10:56 som svar på: MONSTER-Not so good!!

Sen när blev 6kg +6%=6.5kg??? Alltså ska en bräda som RRD lovar väga 6kg max väga 6,38kg! nej fan det är för mycket ljug om vikter, mest på coursebrädor….hur kan det tex skilja ett kilo på monster och Star Formula när båda byggs i superlätt sandwich? kanske är starboard lite mer nära jorden när det gäller vikter, eller?

• anonym-anvandare

Medlem
    3 maj, 2000 vid 10:55 som svar på: Centerbords bräda

Pa har ett gäng!

• anonym-anvandare

Medlem
    3 maj, 2000 vid 10:49 som svar på: MONSTER-Not so good!!

När dom bygger brädor så kan det skilja olika mellan brädorna…mycket pga. epoxyn. det kan bli 10g mer här och där…det blir tillslut en del. men den mängden som att det ökar med vaddå typ 2kg mer är absurd. RRD brukar ha 6% mer eller mindre som max på sina. det betyder att när det står 6 kg så kan den väga typ 5.5 samtidigt som en excakt likadan kan väga 6.5?

Hade bra…
    F

• anonym-anvandare

Medlem
    3 maj, 2000 vid 10:24 som svar på: The Deviator?

har en sådan och e helt nöjd slapp betala för min.. tycker att det e ett bra skydd mot nosen man vill ju inte att brädan skall få skönhets fel
    så 500 kr som den kostar på dom mästa ställen e helt ok pris tycker jag
    Mvh.. Micke

• anonym-anvandare

Medlem
    3 maj, 2000 vid 09:59 som svar på: MONSTER-Not so good!!

Jäkla ljug om vikten som vanligt då! Kan inte alla brädtillverkare vara ärliga och ange den verkliga vikten.

• anonym-anvandare

Medlem
    3 maj, 2000 vid 09:41 som svar på: Mellansvenska cuppen

Grejen är att tävlingsledaren ska se till att majoriteten av fältet planar och han kan blåsa av ett race fastän det är över 3.5ms, är det så att det kommer en massa kossor och seglar kommer de ju att vinna i treochenhalv sekundemeter, då ska jag banne mig sluta segla racing. Jag var själv med och röstade för Formula och då sa vi att tävlingsledaren måste se till att de flesta planar! Det för att inte kossorna ska få övertag i lättvind, men över 5ms har de ju inte en chans på kryssen ändå!

Erik S-81

• anonym-anvandare

Medlem
    3 maj, 2000 vid 09:20 som svar på: Mellansvenska cuppen

Pär kommer att vinna sv formula,han har ju en cb kossa till lättvind!

• anonym-anvandare

Medlem
    3 maj, 2000 vid 09:13 som svar på: Ny kite konf!

Bra!

• anonym-anvandare

Medlem
    3 maj, 2000 vid 07:48 som svar på: Lomma rockade fett i Lördags…

hade ni vågor?

• anonym-anvandare

Medlem
    3 maj, 2000 vid 07:33 som svar på: The Deviator?

Kostar den 600kr, kolla med Surfman i GBG vad de tar! De har sådana!

• anonym-anvandare

Medlem
    3 maj, 2000 vid 05:43 som svar på: Mellansvenska cuppen

Vad jag förstår av resultatet så plana Per Boström lika äckel-tidigt som i Halmstad eller?

• anonym-anvandare

Medlem
    3 maj, 2000 vid 05:41 som svar på: AHD Free D 70: första intrycket

48-50cm skulle jag tippa på!

• anonym-anvandare

Medlem
    2 maj, 2000 vid 22:13 som svar på: Lomma rockade fett i Lördags…

Ljunghusen, Ábbekås och Borrby rockade fett igår. Vi körde 4,7 hela daggen. Guttans!

Sida 3557 av 3702
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA