anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Tack för infot, det lovar gått.
En sån här brädtest blir givetvis mycket personlig. men topp hastighet är en av testerna, men viktigast för mig är nog ändå livlig-bräda känslan.
Men med ett 9.3 GTX så kanske ändå den stora brädan vinner för jag vill segla ofta, det är viktigt för mig.
Det som jag verkligen undrar över är när stora brädan börjar bete sig underligt i chop, hur hög, hur fort osv. har läst en del om det i Boards.
Men oavsett så är vindhastighet, seglarens vikt (min 90 kg), och hastighet, rigg, mm viktiga om man skall tycka till om dom andra egenskaperna.Men allra viktigast är känslan och kanske är det så att de här två brädorna är en ideal kombination för den segling som jag vill ha just nu. Mao segla varje dag om det går.
Igen tack för infot
Premiär i morgon
Mvh//Plask -
SAAB 900 = hur lŠtt som helst fšr tjuven. Till dšrrlŒs och tŠndningslŒs fungerar en glasspinne lika bra som nyckel. Alla SAAB 900 Šgare bšr skaffa en kraftig rattkrycka.
-
Vet du var Kalmar ligger eller!?
Norrland eller!Det finns fan ingen kalmar på den kartan!
Visby, Jönköping är det närmsta man kommer kalmar -
jag sänder dig ett mail om sidan så småningom!
Hälsningar / Mattias
-
En jättebra sida.
Men för en som bor på andra sidan så fungerar ju inte nu längre ”Nej han är i Göteborg på datamässa och kommer tillbaka om 4 dagar” mao den perfekta surf-lögnen längre.
Som tur är så har man ett sprillans gigantiskt camo-nät så man kan segla anonymt i A-viken i alla fall. Det är värre med ”Lena på utvecklingsavdelningen” men jag får väl tänka ut nåt, en Loket-mask kanske inte suger så fett i alla fall.Snyggt jobbat, IT när det är som bäst.
-
Jasa skulle det vara tva enkel ”v” occ inte ”w”
-
Funkar? Inte for mig i alla fall..
-
Samma sak hände mig för några år sedan. En 20 år gammal Saab blev stulen. Bilen hittades sedan i en villaträdgård några
kilometer bort. Oskadad men med tom tank. Var några ungdomsligister som roat sig sa polisen… -
Naj, bilden var inte medskickad.
Jag har gjort på ett liknande sätt med min gamla Telia-buss från -90:
Hyllor längs med vänstersidan och mot framsätena fanns redan. Jag satte extra hyllor i skarven mellan vanliga bussen och högtaket, längst bak och längs vänstersidan.
Sängen är ett fedt L som ligger på motorhuven, på så sätt kan man skjuta bak sängen och få en massa rum vid skjutdörren.
Målat allt blått har jag gjort. Längre har jag inte hunnit, men jag skall nog tona rutorna och gardiner är på gång också.
På utsidan skall jag fylla i Telia-loggorna på dörrarna, fast byta ut T mot F och V.
Köpte ett fett tjur-klistermärke i Tarifa som skall på någonstans. Älg är ute.Om två timmar åker man till Riksgränsen för att åka lite planka, skall bli riktigt gôtt!
/nico
-
http://www.turist.varberg.se/vvk
Som du förstår är vi sponsrade av Varbergs turistbyrå (http://www.turist.varberg.se).
Rocka på!
Staffan -
Vrålsnyggt!!
/johan_g
-
Först klickar du på SCANDINAVIA och sedan på S-SWEDEN sedan klckarc du på ringen där Kalmar ligger.
Lycka Till! -
Båda är kanonbrädor, enligt windsurfingtetster.
-
Kan man bo i kapstaden och surfa på hyffsade vågställen utan att
ha bil, typ bara släpa ner grejorna till stranden.
Vilken strand ligger nära Table View, Melkeboss eller Sunset.
Väldigt tacksam för svar.
Vet någon som varit där något bra ställe att bo som ligger nära stranden.
// MYCKET TACKSAM FÖR SVAR -
För mig var det OK, fast det är rekomenderat att du ”watch your back” om du går i KApstaden om natten. Själv skulle jag aldrig ge mig in där ensam. Hyr en lägenhet eller ett rum i Tableview 10 km norr om kapstaden. Då bor du mitt i meckat med många ställen att välja på.