anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Bra
Bjäbb-faktorn har ökat radikalt den senaste tiden, fast det är väl förståss the mating season som slår till som vanligt så här års….titta på mig Vanessa…mycke cortisol blir det.
Konf är klart bäst höst och vinter. -
han har sitt eget segel THE LOFT! fick super bra kritik i AMERICAN WINDSURFERS TEST!!!!/N
-
vad fan ar det med dig igentligen?? Skaffa en riktig vagis!?!? skaffa ett liv! det har val inte med storleken att gora, det beror val pa hur killen surfar! vad tror du de seglar pa for brador pa JAWS? Jo 268:or. prova och sag till en JAWS seglare (dunker, bringdal, naish osv.) ”skaffa en riktig vagis!” da hade dom sparkat up en glasfiber 268 i aset pa dig! sen att segla en 268 med ett vag segel vet jag manga som gor tex. jag sjalv, det heter freeridin’ relaxing, having fun enjoying and being happy, men det vet val inte du vad det ar. skicka in ett bildbevis pa nar Du seglar en ”riktig vagis” sa far vi alla se vad som gor dig sa helvetes duktig……./N
-
Ursäkta mitt inlägg.
Men jag har lärt mig av er att om jag skriver något flyttar jag detta överst.
Måste puffa för vår tävling.
Kenneth i ÖWC -
Nej, nej!!!
Den tokfan kan man inte handla hos. Priserna på seglen är faktiskt, tro det eller ej, sanna. Det hela blir inte bättre av att han själv inte är en speciellt aktiv surfare och därmed får man inte adekvata och trovärdiga svar på sina frågor man ställer honom ang. produkter.
Dom som försvarar Robban är antingen släkt, köpta av honom (!) eller väldigt lokalpatriotiska. Själv duger han till att köpa videofilmer hos, men numera får gärna Paddy sälja dom till mig. Jag köpte en våtdräkt där för några år sen och grämer mig fortfarande… Undrar om han kommer ut med en katalog i år (inköpt hos SP’s). Förresten så skall fastighetsägaren omförhandla hyran så vad jag hört så är han inte pigg på att ha kvar butiken senare. Förlust – KNAPPAST!!!Kanske en juste rea på gång (precis som Surf Total, snyft R.I.P). Då skulle man äntligen få ngn. nytta av just TOKFAN.
/En som INTE blivit blåst, men JÄVLIGT NÄRA… -
Nybörjare/slalom Geraldton(Coronation), Swan River (Perth), Safety Bay ( Rockhamton), Lancelin
Vågseglingsnybörjare ( Coronatoion Beach, Lancelin ?)
Hardcore vågsegling ( Margaret River, Gnaraloo, Esperance ) -
Bra vågsegling kan man ju få i Normandie,
och bretange. -
http://www.angelfire.com/ma/sportsurf/
eller kanske snabbare via
LBWS hemsida
http://www.lbws.com + via länkarna -
Vågsegel till 268 ? skaffa dig en riktig vågis först och främst…..
-
Var och när? (Danmark, Klitmoeller? ) jag sticker direkt.
/M -
Simmer Onshore är väl bra.
NR Nille Pryd är väl strået vassare, mera kraft, dunkans segel.
Gaastra Heatwave är en testvinnare flera år.
North är bra m.m
I princip är nog alla moderna segel bra, man kan knappast bli blåst på
annat än priset.