anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Använd absolut inte T-doja eller Aceton. Det du ska använda är kemiskt ren bensin o den gula sidan på en Scotchsvamp.
-
Hej. Det påverkar bommens hållfasthet endel om du kör på längsta förlängningen ja. Styvheten påverkas avsevärt. Är det en alubom så blir de flesta som gummisnoddar. De dras ihop om du pumpar igång seglet. Jag menar inte att bommen kortas av bakifrån, men drar du ibommen när du pumpar så dras bommen ihop något vid varje pumptag. Detta förändrar seglets profil o buk en del vilket medföratt seglet inte fungerar riktigt som det ska. Jag rekommenderar di därför att köpa en längre bom. Dock nödvändigtvis inte från Wallén men han har bra bommar. Men det finns fler försäljare o bra bommar Chinook e en typ Neil Pryde en annan m fl.
mvh SWE 496. -
Tempen är lugn. Men det verkar snålt med blåsten
-
Vet ni om voodoo kommer dit. Han tycks vara Sveriges bästa seglare på nätet
-
Trollskogen, Nedre Ålebäck, Grönhögen, Sandvik, m.m
-
Vilka dommare blir det i år
Någon Formula tävling -
Vilka blir dommare i år
Skall ni ha någon Formula tävling
Någo -
Just precis varför inte diskutera hur många som Kite-surfar i Sverige just nu och hur många säsonger det tar innan det blir förbjudet (om nån skulle klanta till det radikalt)
-
Halaou
Ta och snacka brädsegling och inte en massa dataskit
Craig Maisonville -
Om du väntar lite kommer någon att svara att de kan hjälpa dig och att lösningen är något i stil med:köp en bom hos wallén-slipp problem.
Rekommenderar lång=styv dvs kör på så lång som möjligt. -
Byerum på nordlig var guld när jag var där.
///J.S.
-
risken är ju ganska liten att ett meddelande får samma IP-nummer, och dessutom är de riktade mot voodoo..
-
IDIOT. IP-nummer ändras från gång till gång när du har dynamiskt tilldelad ip adress. Vilket de flesta har misstänker jag.
-
Är intresserad av AHD
fungerar MaxxRide 62 bättre i långsamma små svenska vågor
än en AHD vågbräda.
MaxxRiden är ju bredare.