anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
om man någon gång skall man ju komma ner
så framåtloopen görs på vägen ner,eventuellt delayad -
skall ’hagman’ utalas engelsk eller svenskt ?
-
eller varför inte en chessroll på vägen upp, och en
framåtloop på vägen upp,
kan ju ’enkelt’ göras med switchstance(byt fotstroppar innan upphoppet)
så kan man ju bara skifta seglet och rida nästa våg in. -
Ock jag läste i windsurfingtest att
Drops skall göra otroligt bra vågbrädor.
Med tanke på nypriset så är det väl knappast dyrare än en
beg. RRD eller Naish.
Astro Rocken klara väl vågridning också, eller ? -
sideshore+airaloffthelip+360(guscrew+reeentry)+spinloop
-
Tack för info – kul att se att det inte var så självklart i alla fall,
slipper man känna sig som en riktig fete-idiot! 😀Lev väl!
-
anonym-anvandare
Medlem18 april, 2000 vid 08:35 som svar på: Info om Paros, Naxos eller Lefkas, eller annan bra ö i Grekland i JuniJag och en polare tog flyget till Aten för 3 år sedan, därifrån båt till Paros där vi stannade 4 dagar, båtturen från aten tar ca 7 timmar. Dom har flera uthyrningar en bit utanför stan, buss avgår ofta. Sök på vindsurfing Paros eller liknande på Altavista. F2 centret där de kör världscupen har klart bäst läge för att få några riktigt grymma surfdagar (blåste runt 6-7 beufort när vi var där). Det är två greker som har det stället vilket gör att priserna är helt okej om man jämför med andra ställen i grekland 8000 dracmer för 4 timmar (1997). Det finns möjlighet att bo på hotellet precis bredvid surfcentret och betala en paketsumma för boende och brädhyra. Vi drog sedan till Kos som inte var i närheten av Paros, svindyrt och hyra på Kos och dålig vind när vi var där. Sen var vi på Rhodos, bra vind och hyfsade priser vid IXia stranden en bit utanför Rhodos stad (F2 prylar, neil pryde). Men favoriten var helt klart Paros.
-
JAPP!
Att köpa DYRT är att köpa billigt!!!
Stöd din lokala surfhandlare FÖR H-vete!
Dom har det inte lätt..(Ni som fortfarande tror att de tjänar pengar TÄNK OM!!!)
-
det är vår nu…….
-
Tänkte bara upplysa om att man kan blanda socker och salt för att uppnå ett mycket bra halkskydd!
Besserwisser. -
airal of the lip airspock
Jag tränar på den, ni får se den på wave classic eller kanske King of Öland!
May the force be with you!
-
om inte jag har helt fel för mig så e det den 1 juli som det e invigning.. eller va tror du paddy?
Du paddy vi får tala mer om det vi snackade om i Klagshamn om grillning å BÄRS..
Mvh..Naken surfaren !!!! -
Socker e godar än salt helt klart.:)
-
Ska ni sälja saker så håll er till säljessidan.
SWE 496 -
Det beror på vilket Simmer du menar o vilken storlek. Jag har haft Simmer SC5:or o då ska de två översta ligga lösa tills du har dragit 3/4-delars ned hal. De poppar loss annars på de större storlekarna. Från 7,8-9,3.
SWE 496.