anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
anonym-anvandare
Medlem11 april, 2000 vid 13:43 som svar på: Behöver du nytt segel?!!! -De oslagbara priserna på NYA segel finner du på www.uniquestore.nuDet är verkligen ett klockrent exempel på hur en hemsida INTE ska byggas, den har alla fel i boken om man säger så.
Inget personligt men sant! -
anonym-anvandare
Medlem11 april, 2000 vid 13:23 som svar på: Behöver du nytt segel?!!! -De oslagbara priserna på NYA segel finner du på www.uniquestore.nuTrevligt med en ny surfshop, men for allas (dvs er och era kunders) skull, byt ut er hemsida. Inte speciellt lasbar.
-
G. Jag börjar så fort jag får mina grejor. De har inte kommit ännu. Har beställt 1st F2 XXL med 10,5-8,7-7,7 segel. De ska komma i slutet på april.
-
10cm??? Hur stora tår har du egentligen? 🙂
-
Hej jan
Jag vill inte gå in och jämföra märken mot varandra.
det slutar med att olika handlare kastar skit på varandra.
kolla tester.
jag tror alla segel år 2000 är bra grejor.
mvh ANDERS -
skoj för dig prova med att segla på dom också rätt kul faktiskt…………..
-
Jag har själv kollat in denna trevliga rutt..
Men om jag fick rätt priser,vet jag inte.
ca.1600 per person och väg.+1300 per bil/buss och väg.
Denna färja avgår från cadize…. happy holiday.easyrider -
NENENE inte slänga!!!
Laga med glasfiberspackel i toppen!!!
Och var försiktig…detär FAAAAARLIGT att gå på grund!!! (Segla med dubbla flytvästar!!!)
-
Precis vad jag menade……
-
Det är mycket snack om Norr mälarstrand och Rålis. Jag har seglat Riddarfjärden och den enda vindriktning som funker skapligt är rak väst då det drar in från Västerbron. Rigga på kajen mitt emot Stadshuset på Söder Mälarstrand, släng i grejerna och simma ut mellan båtarna, sen har man fina repor så länge man inte kör för nära Stadshuset där vinden avtar. Det blev en rätt tung videofilm med bilköerna på centralbron som bakgrund………
-
Varfor fega? det ar skillnad pa priset om du nu inte visste det!!!!anvand huvudet lite innan du uttrycker dig sa dumt/>
-
…Fanatic Mega Falcon 293 o körde vid det aktuella tillfället med 7.0 , men jag har även ett Simmer free 8.1. Jag fick spinouten i planingen , visst har man under åren fått åtskilliga med spinouts men inte vid så lite tryck i seglet som jag då hade.
Jag undrar alltså om man generellt sett skall i detta till fälle med måttliga vindar byta till 8.1 o ta större fena…svårt att förklara problemet känner jag… -
Vissa såg honom köra på Hokipa och Kanaha i onsdags på NP NR /Proto(med 5.2kg:s Goya-bräda)
-
Lägg dig och raca vid de gröna Norrmälarstrands-husen vid Rålambshov, så ser jag dig från fönstret, då kommer jag ut och racear med dom riktiga lättvindsgreijorna 10.6+ 6kg:s Bringdal-bräda/mvh Protobenke