Forumsvar skapade

Sida 3592 av 3702
  • anonym-anvandare

Medlem
    10 april, 2000 vid 07:44 som svar på: Viktigaste faktorn vid höjdtagning?

NE det var jag och jag har en Starboard Formula och har bytt från en ACE 309.
    JAg lovar och svär…
    Det är det absolut bästa jag någonsin har seglat!
    Den känns som en slalombräda på halvvind och slör och kryssar så otrooolit mycket bättre än ACE’n och den gick väldigt högt.
    Det konstigaste av allt är att det är extremt mycket mer lättkontrolletad i hårdvind. Jag tror knappt det är sannt själv?
    Tyvärr (som sagt…(för det blir dyrt…))

• anonym-anvandare

Medlem
    10 april, 2000 vid 06:56 som svar på: Fotstroppar

man brukar väl säga att man bara ska trycka in foten kanske tio cm så att tårna och lite till är inne

• anonym-anvandare

Medlem
    9 april, 2000 vid 21:21 som svar på: Ultimata Riddarfjärden

Jag ska först dra några några vändor på Björkvik sen är det Riddarfjärden som gäller. Rålambshovbeachen verkar vara klyftigast för riggning.
    Troligvis kommer en och annan att surfa Riddarfjärden rätt snart men jag ska vara först.

• anonym-anvandare

Medlem
    9 april, 2000 vid 20:25 som svar på: Mastfotstappens gängsnitt ?

Jäpp ! det är en M8………..

• anonym-anvandare

Medlem
    9 april, 2000 vid 19:33 som svar på: Ultimata Riddarfjärden

Men kör hårt då, för tusan!
    Vem känner sig manad att anta utmaningen?!

• anonym-anvandare

Medlem
    9 april, 2000 vid 17:40 som svar på: Viktigaste faktorn vid höjdtagning?

Någon som har erfarenhet på hur stort segel och fena man kan hänga på en Mistral SLE från -96? och få något ut av det??
    seglar just nu 7,5 och det känns som det skulle gå att hängapå mer!! Någon som vet
    MR ?

• anonym-anvandare

Medlem
    9 april, 2000 vid 16:47 som svar på: Ultimata Riddarfjärden

Fixar man en tävling där tillsammans med litet freestyle uppvisning så kommer TV4, Z-TV Radio Sthlm, Energy etc + div. tidningar att vara där + de som bestämmer i Sverige.
    Promotas tävlingen i nån eller några av Sthlms radiokanaler så kommer det folk om vädret är OK och man lägger banan så att många kan se.

Den tjej som sätter några flatvatten-volter misslyckade eller ej framför Stadshuset inför publik har rätt stor chans att börja leva på sin favoritsport.

Skulle inte du åka själv till Sveriges motsvarighet till tex King of the Lake och segla litet själv oxå??? Tänk tex på antalet after-surf-ställen??

• anonym-anvandare

Medlem
    9 april, 2000 vid 14:24 som svar på: Hål i våtdräkt

/Micke

• anonym-anvandare

Medlem
    9 april, 2000 vid 13:39 som svar på: Ultimata Riddarfjärden

Fixa en tävling där då! Annars syns ju aldrig sponsorernas klibbor, om man inte fastnar på ett kort då…

• anonym-anvandare

Medlem
    9 april, 2000 vid 12:37 som svar på: Ultimata Riddarfjärden

Riddar fjärden kommer att vara en utmärkt arena att träna Formula vindsurfing på. Blåser sällan helt rena vindar där, samt en chans att visa upp sig för poteniella sponsorer. (Det ä r trots allt en dyr sport om man tävlar på elitnivå.)

• anonym-anvandare

Medlem
    9 april, 2000 vid 12:30 som svar på: TOP 10 i Stockholm!

Oxnö ute på Gålölandet är nummer 1. Fituna nummer 2. Ekerö (västlig vind) nummer 4. Görvälns badet ute i Järfälla nummer 10. Torö nummer 5. Näsbypark nummer 6. Erstaviken Tyresö nummer 7. Lövsta Hässelby nummer 9. Erken norr om Norrtälje (Nordvästliga vindar) nummer 8.

• anonym-anvandare

Medlem
    9 april, 2000 vid 11:19 som svar på: TOP 10 i Stockholm!

WORD!

• anonym-anvandare

Medlem
    9 april, 2000 vid 11:09 som svar på: Viktigaste faktorn vid höjdtagning?

Provkörde en Star Formula i fredags, jag lovar, den gick som inget annat i lättvind! OBS att det inte var jag som skrev föregående inlägg…

• anonym-anvandare

Medlem
    9 april, 2000 vid 10:26 som svar på: TOP 10 i Stockholm!
  • anonym-anvandare

Medlem
    9 april, 2000 vid 10:03 som svar på: Viktigaste faktorn vid höjdtagning?

har du seglat nån av dom där ”fete” grejerna som du pratar om eller är det bara saker som du har hört här som du skriver?? vad kör du på själv???

Mr Big

Sida 3592 av 3702
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA