Forumsvar skapade

Sida 3597 av 3702
  • anonym-anvandare

Medlem
    3 april, 2000 vid 20:46 som svar på: Surfers Paradise hemsida!! Dålig?

Vad tror du med tanke på priserna och fejk-reorna?
    Mackan är SNÅÅÅÅÅÅÅL!

Rachida!

• anonym-anvandare

Medlem
    3 april, 2000 vid 20:44 som svar på: Surfers Paradise hemsida!! Dålig?

Det är arbetarna som byggt upp Sverige med sitt svett. Och de har…
    äääähhh!
    Hang loose!
    Vem bryr sig – det är tvåtusen tal nu!
    SP suger fetblobbor genom smala sugrör!

Petit

• anonym-anvandare

Medlem
    3 april, 2000 vid 20:34 som svar på: Surfers Paradise hemsida!! Dålig?

Under februari var 57% av svenska folket mellan 15 och 79 år uppkopplade någon gång mot internet. Medeltalet var elva gånger, medeltiden 9 timmar. (Ny Teknik)

Frågan är hur många av unga till medelålders män som var uppkopplade. Det lär varit över medel!

Det är väl bara duktiga kroppsarbetare på över 50 år eller rökande lokalvårdare som inte sitter vid datorn någon gång i veckan. Men det är klart – SP kanske vänder sig till dessa…

Fram för arbetarklassen! Låt dem behålla sin SP-tidning och sitta på dass och läsa! Låt dem köpa arbetarsegel och arbetarbrädor! Giv dem arbetarrabatt på Simmer och RRD (under förutsättning att de skriver upp sig på SP:s adresslista så de alltid får den senaste reakatalogen i brevlådan).

Goran

• anonym-anvandare

Medlem
    3 april, 2000 vid 20:02 som svar på: RACE SEGEL-2000 TEST.

Fucka istället det faktum att vi måste glo i Tyska och Engelska tidningar för att försöka bilda oss en uppfattning om vad som är bra eller dåligt.

• anonym-anvandare

Medlem
    3 april, 2000 vid 19:51 som svar på: RACE SEGEL-2000 TEST.

fuck pryde? fuck you, säger jag då…

• anonym-anvandare

Medlem
    3 april, 2000 vid 18:01 som svar på: Vatten i masten

Prova att andvända 2st oljefilter tänger, den modellen med band(inte kedja).
    Vrid växelvis fram och tillbaka och blaska lite vatten så brukar det funka.

MVH///J.S.

• anonym-anvandare

Medlem
    3 april, 2000 vid 17:42 som svar på: Surfers Paradise hemsida!! Dålig?

är du proffs kan du ta betalt så som du beskriver, en bräda och rig ca: 15-20000:- men med en sida som den du visade på din länk kan du inte det. Du måste ha en sida anpassad för både stora skärmar och små, din funkar bra i 600* 800, men om en skulle komma med en liten skärm på ca: 640*480 så ser han inte hela sidan, med anrda ord du är inte utbildad nog inom denna sektor. Själv skulle jag gjort det för ett bra segel och mast…..

• anonym-anvandare

Medlem
    3 april, 2000 vid 17:41 som svar på: Erf. från AHD 257

RIS

Foppa

• anonym-anvandare

Medlem
    3 april, 2000 vid 16:52 som svar på: Vatten i masten

Tror du jag menade allvar med det inlägget?
    Så svårt är det väl inte att tänka till lite.
    Har man fått vatten i masten så är det väl bara att ta ur pluggen och tömma ut det.
    Jag tror ju inte det läckr vatten genom kolfibern.
    Se till att täta pluggen sen bara!

/Macgyver

• anonym-anvandare

Medlem
    3 april, 2000 vid 16:25 som svar på: Surfers Paradise hemsida!! Dålig?

Jag håller helt med dig men riktigt långa texter funkar inte speciellt bra på bildskärmar. Så där får man se upp.

• anonym-anvandare

Medlem
    3 april, 2000 vid 16:21 som svar på: Surfers Paradise hemsida!! Dålig?

Hej
    Du har helt rätt och det är viktigt för hemsidan är en grym ”spegel” av kvaliteten på dit företag. Grymmare än vad man anar faktiskt.

SP har helt suverän support, dom är vänliga och alltid snabba, mitt nya Diablo och NP Carbon bom kommer jag att handla där i vår.

SP är ju känt som en verklig bra supplier men anta att dom inte vore kända, tex nykommlingar….plötsligt en helt annan situation, eller hur.

Gissa vad Cyber-Hype-MachII-Rad.com ska ha för att sköta sidan under ett år…
    gissa………………….100 Mistral Vision + (30 för att tänka…..)…. om du undrat var alla ”sänkta BMW-er” kommer ifrån vet du det nu.

Om du ska närma dig ett sånt här jobb så är det oerhört viktigt att du ”finns kvar om 7 år” betydligt viktigare än några minibuggar här och var. sånt fixar sig om man är fokuserad och det är bara det som räknas i det långa loppet.

Problemet för Cyber-Hype-MachII-Rad.com är att dom träffat en som programmerat i Algol så man har sett ett och annat Rip genom åren. …..Säg inget till dom.

• anonym-anvandare

Medlem
    3 april, 2000 vid 16:04 som svar på: Surfers Paradise hemsida!! Dålig?

Anta att du får tag på en 40 sidig test av den bräda du just skall köpa.
    Testen finns som en tryckt rapport och som en CD så du kan läsa den på en bildskärm (40 A4 sidor).

Men du får bara välja en av dom, pappret eller CD/bildskärmen (nej inget print)……………… Vilken väljer du????

Shyssta informativa hemsidor men så fort texten ökar……..PDF.

• anonym-anvandare

Medlem
    3 april, 2000 vid 15:52 som svar på: Der Meister/Des Idols.

En Mädchen är en ”Die” och kommer alltid att vara en ”Die” inget snack.

Det är ju lika självklart som att engeslmännen säger Monkey fast dom egentligen menar Apa. Vad tänker du på när du ser en sån där lurvig Friskis och Svettis-pryl svinga sig i en lian……….Monkey…….No way…. Apa självklart……. så engelmännen är lika puckade dom.

Tyska grammatiken är en hype och tänk efter……………………

”Herr Oberkommenedant Die Granaten sind in zehn sekunden hier gekommen…………..Es heisst gekommen SEIN Herr Dr. Ing. Civil-Ärtz, Leutnant, nich nur gekommen…………….Ich Gratuliere Herr Oberkommenda……..

……….. vad en sån hype kan ställa till med.

Svenskan är bäst
    Mvh//Die Hard

• anonym-anvandare

Medlem
    3 april, 2000 vid 15:15 som svar på: Surfers Paradise hemsida!! Dålig?

Man kan mycket riktigt uppdatera en internetsida med nya priser och produkter väldigt ofta, men om man inte gör det är det ju ingen fördel!

• anonym-anvandare

Medlem
    3 april, 2000 vid 15:14 som svar på: Vatten i masten

Köpte du den ny??? Reklamera isåfall skiten. Sist vill jag säga att Robbans i Malmö är fan ta mig den sämsta surfdealern i hela landet. Sådeså…

Sida 3597 av 3702
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA