anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Pdf-filer är defenitivt inget kul att ladda ner och kolla på! Så svårt är det inte att fixa en sida med lite bilder och priser, dessutom är det lätt att uppdatera och ni kan skippa de små utskicken…
-
Jag håller med om att den är bland de sämre i Sverige!
Och den är dessutom riktigt FUL och RÖRIG!Vi kan ju acceptera en hemsnickrad sida om det är så att priserna är låga (ex Landskrona. Heja på – håll priserna låga och få in mer glädje i sporten).
Men om priserna är höga (trots ständiga reor där enda skillnaden är ett skiftande namn) bör det satsas pengar på sidan!
Att hänvisa till pdf-filer är knappast roligt!Gör en snyggare sida – eller sänk priserna så de avspeglar kvaliteten på sidan!
Goran
-
Den är ju även väldigt osnygg!!!!! Exempel på en snygg och informativ sida! http://www.north-sails.com/
Surf´s up -
Finns det uthyrning i Costa, vad för grejor isf?
-
precis
-
håller inte med dig, med en bra internet sida kan man uppdatera priser, senaste nytt, ny inkommna varor osv. men med en tidning går inte det så bra, och skicka ut ett nytt blad varje gång en sak ska uppdateras är inte ekonomiskt vettigt heller inte så miljövänligt….välkommen till 2000 talet. Men jag håller med om att sidan inte är så snygg eller bra. ……./nes
-
Cool, har Claudia Schiffer typ skaffat hockey-frilla?
och om jag inte missminner mig så använde Jutta M. Wash & Go
och det fungerar inte alls tillsammans med Hockey-frillor, jag har faktiskt provat, och hon är trots avsaknad av hockey-frilla till råga på allt helt grym på vattenstarter, och div. vågor oxå.Men så där lite i förbigående, varför flyttades mastskenen fram på Vision (2000) eller gjorde den inte det?
Mvh//”X-Scream slår BanditXX, so what about Explosion vs. Vision????????” -
en annan förklaring kan va att alla tyska tjejer har hockeyfrilla är 1,90 långa och har mustach och en snittvikt på 97,5 kg och då kan det va svårt att kalla dom feminina
-
Allt som slutar med chen ska stå i nominativ
-
jag kör med 10.9, en bra storlek
-
Kalla mig aldrig polski bollski igen! You got that??
You now I gonna sail förbi dig otherwise!!
Errski pillski on da fotografiski!
/Pat – the faster one.. -
Jonne kanske
-
Fick också min Formula i fredags kommer rocka fett Yeeha!!
pat bollen -
Yepp speciellt om man arbetar som dyr konsult med rehablitering av sönderstressade IT-nördar. Schysst framtida kneg,… mycket pröjs, ….. mycket nya surfprylar från SP.