anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Tror inte astro är så lätta att få tag på nu för tiden och de du hittar är nog ganska slitna och har ett ganska lågt 2:a hands värde. pris ca 1000 kr om du hittar någon. Bättre att köpa ex. en bic veloce eller liknande som är betydligt mycket roligare att segla. pris runt ca 3500 sedan ett segel för ca 1000. Mast och bom kanske du kan använda från gamla brädan.
-
anonym-anvandare
Medlem29 mars, 2000 vid 13:37 som svar på: Vindsurfingtävlingen med de feta prispengarna!!!!Exakt, det kostar mer i soppa att åka till en deltävling!!!!!
Sen får du lite försäkring etc som alltid är bra att ha men fram för allt så stöder du Svensk windsurfing!!! -
Atthandla billigt är att handla dyrt tyvärr!!!
Nautix har aldrig hållt speciellt hög kvalitet…
…men visst e dom billiga… -
Vad är det för storlek på en Bic Astro? Längd, vol,bredd?
/nyfiken
-
anonym-anvandare
Medlem29 mars, 2000 vid 09:55 som svar på: Vindsurfingtävlingen med de feta prispengarna!!!!Hej,
Ett gäng från TungSurf, Gävle kommer också att deltaga. Vi har inte heller tävlat förr, förutom ett fåtal tävlingar.
Klart alla ska vara med, det kommer att bli skitskoj.//Mac
-
Köp lite bättre grejor så lover jag att det blir ditt största intresse.
-
Idag åker många seglare runt på lånade
segel eller riktiga ”anarki-kontrakt” i jämförelse med
åttiotalet, ytterst få per team har en riktig lön.”Saxat från blå rummets intervju med Anders Bringdal.
Vidare sa ju proffset som var med i Jupiter häromdagen att det inte var så fett. -
Köp Gaastra GTR, mycket mer prisvärt!!
KÖP
-
Jo då, janne gör riktigt fina kolboxar! Vet dock inte hur road han är av att göra enstaka boxar till försäljning… det samma gäller nog mathias… Varför inte vanlig friggo? då kan du lätt bygga i 15 kg/m3
-
värkar??? E de nån som e gravid eller? Har det med könet på simmerseglare att göra kanske….
-
Tätt i halse är klart viktigare än att du har tjockt lager om magen…Brrr…snö ute…
-
När jag skulle ut och surfa i vid La Baule i Frankrike i somras glömde jag mina solbrillor på näsan. Efter ett tag trillade jag och brillorna i och jag var mycket rädd att de skulle övergå i någon fransk marulks ägo så jag vevade frenetiskt med dasslocken under vattnet och lyckades fånga dem i knähöjd. Tur, de kostade ju 100Fr för tusan. Så rådet blir väl: Ha band på bågarna om du ska ha brillor på dig.
/Fredde
-
anonym-anvandare
Medlem28 mars, 2000 vid 15:46 som svar på: Vindsurfingtävlingen med de feta prispengarna!!!!Visst har du chans att vinna 10000 i surfprylar! Du kanske inte har chans
att ta hem förstapriset med gamla grejer men om jag har uppfattat det hela
rätt så får man en lottsedel för varje genomfört heat. Vid sista tävlingen
lottas prischecken på 10000 ut bland de närvarande så det gäller att vara
med på sista tävlingen. Ju fler heat du har genomfört under året desto fler
lottsedlar får du och därmed även större chans att vinna. -
anonym-anvandare
Medlem28 mars, 2000 vid 15:33 som svar på: Vindsurfingtävlingen med de feta prispengarna!!!!OJOJOOJ, vad surfprylar jag kommer att ha efter jag har vunnit!
/The Blaster