anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Jag ska ha en XXL med de segel jag skrev om tidigare.
Mattias SWE 496. -
Ha, Robbas i Malmö är inget kul ställe att köpa surfprylar på. Affären har verkligen fördärvat för sig själva genom att ta alla tillfällen som ges att försöka blåsa folk. Att Robban inte fattat att man slutar handla hos honom när han kör den stilen är fortfarande ett mysterium. Nä, ärlighet och värde för kunderna skapar goda relationer, något som surfhandlaren absolut vinner på i längden. Giriga och opålitliga handlare är dömda att gå under, tänk på det alla ni som startat egen verksamhet.
”aldrig mer Robbans”
-
jag är rädd att du tar fel i storlek på det största seglet det är ju bara 0,1m2
så det är ju inget att bråka om. dom nya seglen heter T-FORCE 1 har du inte sett dom så kan du kolla på dom på http://www.f2.nl och sen klicka dig vidare till seglena, jag såg dom segla här i gbg för nån vecka sen och dom såg helt ok ut.
vad skall du ha för bräda? och vad väger du ungefär?mvh nybörjaren
-
Till att börja med så har jag beställt det största seglet som Arrows kommer med i år. Och det är 10,4 o inget annat. Storlekarna de kommer med är just 8,7 o 7,7. Arrows hemsidor uppdateras inte så ofta som du säkert vet din besserwisser. Jag har pratat med Daniel S som jag känner sen tidigare genom Svenska Cupen där jag har tävlat ett par år nu. Jag vet vad jag pratar om så att du vet det bara. Du som vet så bra kankse kan tala om för mig som är mindre vetande vad de nya seglen heter isåfall?
mvh Mattias SWE 496. -
Det fick bäst i test i engelska Boards så det funkar nog rätt bra.
-
Hej jag beklagar det blev srul med posten för att posten tar mycket lång
tid på sig vid reklamationer.
Men vi bestämde att köpet skulle gå tillbaka.
Men efter allt som hänt och du känner dig felbehandlad.
Hör av dig så ska jag fixa ett present kort på 500kr till dig.
Vi vill att alla kunder ska vara nöjda med sitt köp hos P-A sports.
Tel 0510-21630
Mvh P-A -
Konstigt att du har köpt 10.4, 8.7, 7.7 Tomahawk!!??? Årets skämt eller??
För det 1:a så görs Tomahawk som störst 9.5, sedan finns det 8.6, 7.6 alltså inte 8.7, 7.7.
Och om det är dom nya så heter dom inte Tomahawk och finns inte som 10.4 utan 10.5. Antingen skojar du eller så är du helt bakom flötet.
Eller kanske bara lurad av T12 skojarna? -
Funderar på ett Gaatsra GTR 8.0, var GTR med i testen?
-
Ja, den 26:e tror jag, kolla tidningen!!!
-
Nej, jag missade det precis, går jupiter i repris ngn gång???
-
Så grymma är alla runt Göteborg. Så babes, ni vet vart ni skall vallfärda…
-
Ja har man sett dom bilderna så bara måste man åka dit och i alla fall ha sett platsen själv.
Men Tarifa och Mallis (sen höst) hägrar -
Wow tack SVT för årets dos av surf ca 17 sek
-
För det första är det ju extremt svårt att bedömma vilket segel som är bäst om man läser diagrammet.
Läser man där emot texten om varje segel så kan men nog få lite lättare att välja segel eftersom det verkar som dom flesta segel i testen riktar in sig på olika typer av seglare.
Har aldrig gått att döma ett segel efter staplar och siffror, läs texten istället för oftast kanske det skiljer 0.5 i siffror men det är helt olika känsla i seglet.