anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
slutet av filmen så står det vem det e som gjort låten
-
om jag har nån bräda så blir det nog det
-
Din korkade jävla sossejävel kolla vilken skatt det är på 1liter innan du går på oljebolagen (mitt levebröd) ALLT ÄR RINGHOLMS FEL
-
Barbados rockar stenhårt!!!!!!!
Dom e lite små gay oxå. -
Billigt vet jag inte men ett verkligt lyft heter NP/Supersonic.
Men observera att 99:an har mer topp-krut än 00:an som fått maka åt sig för nyare NP/Diablo. Mao ett beg. 99:e är en hit. Säg inget.till dom andra. -
Björkvik är fritt.
Hade det inte börjat snöa för förra helgen hade det blvit premiär. -
Jag seglar på en bic veloce 278. Mitt största segel (det är det jag tänker använda fenan till) är ett NP supersonic 6.7 m2. Jag vill plana så tidigt det bara går…med dessa prylar.
-
behåpe i klågerup säljer sin epoxy för typ 100kr/kg+moms
Vet många som anväder den, och den funkar kanon finns med snabbare härdare om man vill ha det oxå.. Lösningsmedelsfri, så man slippar att ha mask
varför beställa från england då?? -
rocka på fri marknad tror vi alla på det finns flera ställen att handla godis på..inte bara kungen…
-
Vad är det för segel då?
var bor du?
hur mycket koster det? -
Jag har en seatrend 285 130L jag är 1.75 lång och väger ca 65kilo och tänker antagligen köpa ny bom och mast för dom är ganska små. Jag är nybörjare på brädor utan centerbord.
-
Det behövs inte så mycket teknikaliteter för att få en bra sida. Det viktiga är att den uppdaterras regelbundet, minst en gång
i veckan. Har man inget konkret kan det duga med någon typ av logg eller dagbok, typ”000316: Fick nya surftidningen där
det står att bla bla och det tycker inte jag för bla bla.” Bilder måste finnas i tumbnails så att man får en snabb överblick.
Brödtexten var svårläst. Informationen om tex mistral cup för lite;tex länk till mistral, hur är brädan uppbygd?, varför just denna bräda
, historien bakom, testresultat på den jmf med andra osv osv.
Det behövs en del jobb för att få en välbesökt sida. Köp en reklamplats här på konfen vetja så lär du garanterat få besökare.