anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Tack Racer det var lugnande(tror jag).
Hej Masse, Jag inhandlade den neo T-shirten i Pozo(GC) för ett antal år
sedan, såg sedan något liknande i Surfshopen i H-stad.Den borde finnas på Surfers paradise men jag vet inte, om tillräckligt många
hör av sig så kanske de tar hem dom, min frun gillar inte boquen i min längre
(undrar om hon någonsin gjort det).Märket är i alla fall Quiksilver (både shorts och T-shirt) så det borde inte vara omöjligt att få tag på.
Läge för mer surf i morgon,aaaahhhh detta verkar bli en bra säsong.
Lycka till i morr`n///J.S.
-
anonym-anvandare
Medlem13 mars, 2000 vid 17:37 som svar på: hur mkt använder wc-seglarna sina grejor?När det gäller master och bommar, köp nytt och försäkra dig på så vis att du får grejer som håller. Själv tycker jag det är värt de extra kulor man får lägga ut på ny utrustning. Vet aldrig vad begagnatprylarna blivit utsatta för. Dessutom, skulle du paja en mast du köpt sprillans ny kan du alltid reklamera.
-
ok sorry kanske lite fel taktik, men jag tycker att det är slöseri med pengar att köpa en 290 och sen (vet inte om du har det men) ha en liten bräda ca 260-270, jag hade innan en vivace bytte sen upp mig 15 liter och några cm men man planade inte så mycket tidigare för det, så det jag försöker säga lite vänligare nu är att köp en Big betta för det kommer du inte att ångra en sekund istället för att stå där till sommaren när alla kör på mega prylar med ett ”mellanting” oavsett vad din handlare/kompis som skall sälja brädan till dig säger så kommer du att gå bättre med en större, jag försöker ju inte sälja nått till dig bara ge dig lite råd så att du slipper byta i juli igen för att du inte är nöjd kanske lite dålig strategi men………..
Go Big Boy
-
köpte du den begagnad eller har du fått hem den ny nyss???
-
Har precis köpt en Carve 99, endast provat den en gång men den verkar vara helt suverän.
Så satsa på Carve 111, tycker jag i alla fall.
/Jocke -
köp en veloce om du nu är så jävla kåt på den tänk bara på att modellen kom 96
vilket innebär att den togs fram nån gång under 95 så det är ju en rätt gammal bräda men du kanske föredrar mogna damer vad vet jag.
jag fattar inte riktigt vad du är rädd för med dom nya kortare brädorna dom är
så jävla mycket bättre bara så är det annars hade ju inte alla brädmärken gjort dom, 150 eller 130 liter är inte så stor skillnad under mina 8år i stropparna har jag alldrig hört att nån bräda skulle vara för stor (med undantag fån 80-tals pråmar) så köp dig en techno och sluta lipa om nån gammal veloce!!Go Big Boy!!!
-
Om ni har åsikter om vindsurfingtidningar och vill dela med er av dessa, kan ni lägga in en insändare under Tidningar på Vindsurfing.nu . Besökarna kan sedan lätt skaffa sig en bild av de olika tidningarna.
/Gustaf -
har en288 och jag planar med en 7.0 när det börjar gå gäss och jag väger 95
kg -
ovalt grepp på runt rör eller…
ovala rör …tror itte de’… -
Tror nog inte att Rappe pallar att komm a 2:a, möjligtvis en 4:e plats.
-
Vad tror ni om DR.Phil McGain då? Lite gammal för top fem eller?
-
Kevin verkar stark.
Tror han kommer att vinna. Listan ser rätt realistisk ut. -
Vad menar du med utsätts för minusgrader??
Är det om man seglar i minusgrader eller om cellernas temp
är nere på minusgrader??MVH///J.S.
-
Prova och smörj in med glyserol. Det säljs i alla fall på apoteket och används egentligen tilll att bevara växter i.
DEt funkar för mig men man får smörja ofta på en annan dräkt