Forumsvar skapade

Sida 3634 av 3702
  • anonym-anvandare

Medlem
    1 mars, 2000 vid 13:43 som svar på: Angenämt problem!

Jag testade en DROPS flyer 8’4 i helgen med 5.3 segel och goa vågor, den var dret go!
    Insjö välj freestyle, west-coast eller danmark ta en vågis.
    MVH WAP

• anonym-anvandare

Medlem
    1 mars, 2000 vid 11:08 som svar på: Trans-Kattegatt!

Det är ju säkerheten man tänker på hela tiden, vad ska man göra om det blåser upp riktigt?!? Det är därför jag inte har seglat över än… En motorbåt typ en större Nimbus kan nog inte göra så mycket med utrustningen om det går stora vågor.

erra

• anonym-anvandare

Medlem
    1 mars, 2000 vid 10:36 som svar på: Trans-Kattegatt!

Vad tror ni om att typ fråga runt hur månnga dte är som skulle vara intresserade av det och sen be nån gå och snacka med dem på SBF. man kör det som en etapp och inte som TransAtlantic där man hade en båt som man övernattade på mellan etapperna. det bör juh inte vara så mycket jobb att slänga ihop tävlingen?. det mest jobbiga bör juh vara att skaffa tilräckligt med båtar, och säkerheten. Och man kan juh inte heller ha 400 som seglar över.. utan man får ha nån sorts begränsning? Så, slå era/våra huvuden ihop.
    MVH
    /F

• anonym-anvandare

Medlem
    1 mars, 2000 vid 09:57 som svar på: Trans-Kattegatt!

Frågan är bara om man orkar segla i tre timmar i de mega chopen som blir, jag bor på Hönö och när man går utanför de yttersta skären vid Vinga så går det knappt att segla över 10ms, det är såna j-vla shop. Jag vet inte hur det blir mitt ute i Kattegatt riktigt men det är väl ungefär samma.

• anonym-anvandare

Medlem
    1 mars, 2000 vid 09:31 som svar på: Trans-Kattegatt!

Problemet är väl bara att man måste invänta rätta vindar, man kör ju inte gärna i västlig vind och kuling….Nordlig el sydlig, gärna lite kryss, 6-7ms stor bräda och litet segel är det som gäller typ 8.5-9.0, man ska nog ha ganska lite tryck i seglet har vi kommit fram till om man ska köra långta annars blir det jobbigt!

• anonym-anvandare

Medlem
    1 mars, 2000 vid 09:21 som svar på: SVENSKAR PÅ MAUI TURNÉ

grymt jag vill oxå åka!!! hoppas filmen blir dokumentärig som Down the line.

• anonym-anvandare

Medlem
    1 mars, 2000 vid 09:18 som svar på: SVENSKAR PÅ MAUI TURNÉ

helt rätt; soul…det känns som man satt på stranden själv!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    1 mars, 2000 vid 09:14 som svar på: SVENSKAR PÅ MAUI TURNÉ

Down the line, är ju grym.
    Det en av få filmer som man får se mer än bara korta klipp!
    Livet är längre än ett 2 sekundersklipp när man inte får se landningen!!!
    Det handlar om soul…

• anonym-anvandare

Medlem
    1 mars, 2000 vid 09:00 som svar på: Trans-Kattegatt!

För kort sträcka, om man kör i 20 knop tar det ca 2.5-3h från hönö till skagen. Det är en lite mer rejäl sträcka! Jag och en till har funderat på detta ett tag och vi har båt och allt men det har bara inte blivit av. Man skulle haft lite helikopter-bilder, skulle var asballt.

• anonym-anvandare

Medlem
    1 mars, 2000 vid 08:57 som svar på: Trans-Kattegatt!

Hej. Har sjlv funderat på att segla över sundet mellan skåne och danmark, tar med båt 50 min, så under en timme bör man klara det.. och ha en liten båt som följer en, men kamera så man domukemterar allt. Det skulle vara kul. Nån som skulle är på?
    MVH
    Fredrik@hang-ten.com

• anonym-anvandare

Medlem
    1 mars, 2000 vid 08:46 som svar på: SVENSKAR PÅ MAUI TURNÉ

Jag går och sätter mig under bryggan i viken…baaahh

• anonym-anvandare

Medlem
    1 mars, 2000 vid 07:04 som svar på: haré bra

Man vill ju bara knaaaaarrka…..ahhhhh

• anonym-anvandare

Medlem
    29 februari, 2000 vid 19:53 som svar på: Är freeride kul?

köp en bic techno och en 9,0;a och en 7,0;a och du kommer att
    få större stånd än vad du nånsin fick på din tid!!

surf up tiger!!

• anonym-anvandare

Medlem
    29 februari, 2000 vid 19:46 som svar på: Jobbig kille!!!

Jag tycker att du skall gå med i Ran Windsurfing, då kommer du att först vad din kille pratar om. Min fd kille förstod inte varför jag varje helg under vintern och hela sommarhalvåret måste ut och surfa. Men det är en speciel känsla att få surfa.
    Gå in på Rans hemsida http://www.ranswindsurfing.com, vi skall i början av juni ha en vårträff med både nybörjar och forsättningskurser.
    Häng med. /A

• anonym-anvandare

Medlem
    29 februari, 2000 vid 19:22 som svar på: NYTT BRÄDMÄRKE!!!!!

Skulle inte tro att Björn kan byta för om ca drygt 2år som han har kvar på sitt kontrakt med F2…men han är ju redan för gammal så vem bryr sig.
    Nytänkande gäller såsom Levi Siver.

Sida 3634 av 3702
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA