Forumsvar skapade

Sida 3638 av 3702
  • anonym-anvandare

Medlem
    25 februari, 2000 vid 16:41 som svar på: Det är aldrig för sent att vindsurfa!

Ca 350 dollar på Vela för två veckor. Det finns billigare längs stranden men jag valde ändå Vela för att jag känner några där. De har en otrolig mängd med bara toppklass grejor. 20 m att gå om man vill byta segel eller bräda allt är såklart riggat och klart. Det är den svettigaste posten, men det går som sagt att komma undan billigare. Resan ner kostade 5300 (flygstol). Carlson Wagonlit travel sälger charterresor, när man kommer fram ligger El Yaque 10 minuter från flygplatsen. Bara att ta taxi dit istället för att hänga på människorna med all inklusive armband till charterträsket.

• anonym-anvandare

Medlem
    25 februari, 2000 vid 14:52 som svar på: Gr Can

vi bodde i arguinegín och hyrde bil på http://www.regamallorca.com/ det var det bästa och billigaste stället tror jag. Man måste boka bil på deras sida med kortnummer och sånt men det funkade jätte bra iaf… dom stod och väntade med en lapp vid flygplatsen och det var bara att gå ut och ta bilen.
    kolla på http://www.gran-canaria-info.com/ där finns det lite fler biluthyrare och sånt
    //Axel

• anonym-anvandare

Medlem
    25 februari, 2000 vid 13:40 som svar på: Gr Can

Tack för svar! Intressant. Var bodde du? Och hur mycket betalade du för att hyrbil? Alla tips, rekommendationer osv är välkomna.

• anonym-anvandare

Medlem
    25 februari, 2000 vid 13:33 som svar på: BJORN DUNKERBECK TO QUIT RACING!

… fattar du ingenting eller? Han skall ju börja köra Formel 1 ”race”.
    Det vet ju alla… Häng med i infon nu va!
    Per

• anonym-anvandare

Medlem
    25 februari, 2000 vid 11:55 som svar på: surf.to/sbf

Jag fick inbetalningskort med förra utskicket.

• anonym-anvandare

Medlem
    25 februari, 2000 vid 11:23 som svar på: flyga

Nä inte alls……bara bra drag i seglet

• anonym-anvandare

Medlem
    25 februari, 2000 vid 11:20 som svar på: flyga

tack

• anonym-anvandare

Medlem
    25 februari, 2000 vid 11:09 som svar på: flyga

Man bör nog ha en skruv lös om man skall flyga med bräda. ;-}

MVH///J.S.

• anonym-anvandare

Medlem
    25 februari, 2000 vid 10:50 som svar på: Gr Can

Jag var nere på GC vecka 7 och det verkar som om det bara är ett ställe som gäller för windsurfing nämligen POZO
    när jag var där var det nästan helt vindstilla där vi bodde men på andra sida ön (vid pozo) så blåste det varje dag iaf alla dagar som jag var där

• anonym-anvandare

Medlem
    25 februari, 2000 vid 10:42 som svar på: BJORN DUNKERBECK TO QUIT RACING!

Hanging up his racing harness and concentrate on race????????? and wave!!

• anonym-anvandare

Medlem
    25 februari, 2000 vid 10:15 som svar på: flyga

Om det är en standardbräda utan skruv borde den väl hålla, om det är en custom är det lite osäkrare.

• anonym-anvandare

Medlem
    25 februari, 2000 vid 10:12 som svar på: surf.to/sbf

medlemmarnas namn och segelnummer måste väl få läggas ut, det har de ju gjort på resultatlistorna iaf.

• anonym-anvandare

Medlem
    25 februari, 2000 vid 10:11 som svar på: flyga

Tacksam för alla svar!!!!!!!!!!!!!!!!1

• anonym-anvandare

Medlem
    25 februari, 2000 vid 10:11 som svar på: surf.to/sbf

får väl inte dataregistreras hur som helst och definivt inte läggas ut på internet…eller?

• anonym-anvandare

Medlem
    25 februari, 2000 vid 09:15 som svar på: surf.to/sbf

Ser bra ut, det vore dock uppskattat om medlemsregistret fanns på plats.

Sida 3638 av 3702
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA