Forumsvar skapade

Sida 101 av 202
  • basse

Medlem
    10 januari, 2006 vid 14:29 som svar på: jericoacoara

Ta bussen från rodoviarian i Fortaleza, båset med biljett låg på 2:a våningen när vi var där för 2 år sedan. 5-6 timmar. Boende borde inte vara några problem när du kommer dit men jag lovar inget.

• basse

Medlem
    10 januari, 2006 vid 10:10 som svar på: Stekhet Afton 2006

Aj aj aj…. inget bra datum men jag får hoppas att det går att klämma in. Förra året var en mycket trevlig tillställning med pilsner och MYCKET prylsnack från Jesper…. 🙂

Har ju hört att det skall vara mycket nytt från Hot. Kommer man kunna klämma på softgoods, längare och bommen?

• basse

Medlem
    10 januari, 2006 vid 10:08 som svar på: Film – Jericoacoara

Hör med Lars_K angående hjälmkamera. Han har haft ett hemmabygge ett tag och jag tror även han har bytt kamera ett par gånger.

• basse

Medlem
    9 januari, 2006 vid 07:00 som svar på: Film från Brandon bay Irland
    Koste wrote:
    det blåste 50-80 mph i en vecka

Läge att låna med en 3.7’a kanske.. 🙂

• basse

Medlem
    8 januari, 2006 vid 20:12 som svar på: Karpathos…..lite info och bilder

Snackade lite om det igen idag och vi kommer försöka åka så vi är där över 6:e juni så slipper man ta den dagen semester. Det blir en vecka.

• basse

Medlem
    8 januari, 2006 vid 20:12 som svar på: Karpathos…..lite info och bilder

Snackade lite om det igen idag och vi kommer försöka åka så vi är där över 6:e juni så slipper man ta den dagen semester. Det blir en vecka.

• basse

Medlem
    7 januari, 2006 vid 18:08 som svar på: Karpathos…..lite info och bilder

Tja,
    vi har snackat om att åka till Karpathos en eller 2 veckor i början av juni. Troligtvis en vecka så man har lite semester kvar till Augusti också. Jag kan höra av mig när jag vet vilka datum vi kollar på.

• basse

Medlem
    7 januari, 2006 vid 18:08 som svar på: Karpathos…..lite info och bilder

Tja,
    vi har snackat om att åka till Karpathos en eller 2 veckor i början av juni. Troligtvis en vecka så man har lite semester kvar till Augusti också. Jag kan höra av mig när jag vet vilka datum vi kollar på.

• basse

Medlem
    7 januari, 2006 vid 17:58 som svar på: Film från Brandon bay Irland

3000 kan nog stämma bra det. Beror på antalet pint’s!!

• basse

Medlem
    6 januari, 2006 vid 11:15 som svar på: Film från Brandon bay Irland

Blir nog bra det där!!!! 🙂

• basse

Medlem
    5 januari, 2006 vid 10:21 som svar på: Hej alla glada surfare!

Hahe he heee……. hi….. roligaste tråden på mycket länge. Borde hamna i favoriter.

• basse

Medlem
    5 januari, 2006 vid 06:54 som svar på: Hej alla glada surfare!

Moooahahaaaa……

• basse

Medlem
    2 januari, 2006 vid 14:49 som svar på: Vansinnes hoppsession i Marseille!!

Skaplig överlevnadssegling där. 4.08 sekunder hangtime borde kanske vara rekord!!

• basse

Medlem
    30 december, 2005 vid 11:47 som svar på: Ny RAMBO PRO rulle
    Endy wrote:
    pröva att skriva ftp:// framför
    Young genius ;I
    Japp… lite snabbare…. under 5 minuter!
  • basse

Medlem
    29 december, 2005 vid 10:20 som svar på: Resmål i april?

Har inte bokat ännu för de har inte släppt de datumen men vi ligger på så snart de gör det. Lördag till lördag blir det och det är så de flyger, eller har gjort iaf. Lör-Lör är även dagarna som gäller när man hyr hus en vecka så det borde funka bra.

Sida 101 av 202
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA