basse
Forumsvar skapade
-
Ta bussen från rodoviarian i Fortaleza, båset med biljett låg på 2:a våningen när vi var där för 2 år sedan. 5-6 timmar. Boende borde inte vara några problem när du kommer dit men jag lovar inget.
-
Aj aj aj…. inget bra datum men jag får hoppas att det går att klämma in. Förra året var en mycket trevlig tillställning med pilsner och MYCKET prylsnack från Jesper…. 🙂
Har ju hört att det skall vara mycket nytt från Hot. Kommer man kunna klämma på softgoods, längare och bommen?
-
Hör med Lars_K angående hjälmkamera. Han har haft ett hemmabygge ett tag och jag tror även han har bytt kamera ett par gånger.
-
Koste wrote:det blåste 50-80 mph i en vecka
Läge att låna med en 3.7’a kanske.. 🙂
-
Snackade lite om det igen idag och vi kommer försöka åka så vi är där över 6:e juni så slipper man ta den dagen semester. Det blir en vecka.
-
Snackade lite om det igen idag och vi kommer försöka åka så vi är där över 6:e juni så slipper man ta den dagen semester. Det blir en vecka.
-
Tja,
vi har snackat om att åka till Karpathos en eller 2 veckor i början av juni. Troligtvis en vecka så man har lite semester kvar till Augusti också. Jag kan höra av mig när jag vet vilka datum vi kollar på. -
Tja,
vi har snackat om att åka till Karpathos en eller 2 veckor i början av juni. Troligtvis en vecka så man har lite semester kvar till Augusti också. Jag kan höra av mig när jag vet vilka datum vi kollar på. -
3000 kan nog stämma bra det. Beror på antalet pint’s!!
-
Blir nog bra det där!!!! 🙂
-
Hahe he heee……. hi….. roligaste tråden på mycket länge. Borde hamna i favoriter.
-
Skaplig överlevnadssegling där. 4.08 sekunder hangtime borde kanske vara rekord!!
-
Endy wrote:pröva att skriva ftp:// framför
Young genius ;I
Japp… lite snabbare…. under 5 minuter! -
Har inte bokat ännu för de har inte släppt de datumen men vi ligger på så snart de gör det. Lördag till lördag blir det och det är så de flyger, eller har gjort iaf. Lör-Lör är även dagarna som gäller när man hyr hus en vecka så det borde funka bra.