Forumsvar skapade

Sida 106 av 202
  • basse

Medlem
    31 oktober, 2005 vid 09:36 som svar på: Kolla in Tariifa!

Aber doch!

• basse

Medlem
    31 oktober, 2005 vid 09:34 som svar på: Vulcano på plattvatten, hur?

Om du inte vrider på huvudet så är det nog nyckeln till framgång. För många tror jag det är vridet på huvudet som gör att man kommer över gränsen för whiplash-stoppet, dvs 90graders hoppen.

• basse

Medlem
    30 oktober, 2005 vid 10:58 som svar på: Gurras första spockar!!!!!!!

Gött Gurra. Nöter också Spockar men det går sådär. Gå vidare med Grubbyn nu, den är grymt kul när man fåt till den i hög hastighet!

• basse

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 13:08 som svar på: Nån till Torkels imorrn om prognosen håller…

Drar till Torpet nu!!

Ses där! Detta blir gutt!

• basse

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 07:07 som svar på: Var Appelviken något o ha igår?

Svar till:

Plattvatten kör man ju bara för att hålla igång kroppen mellan vågdagarna. wink.gif

[/ QUOTE ]

…. japp.. skall du med till Torpet idag Lasse?? grin.gif

• basse

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 07:05 som svar på: Vad tycker Ni om North Ice?

Tror du verkligen du kommer kunna köra 6.2 på 400+extendern?? Det har jag svårt att tro. Men det skall bli itnressant att höra hur det fungerar. Peddan testade Challengers 30cm förlängare till sitt Boxer och det vek sig på mitten. Inget för oss resliga typer tror jag.

Kommer upp till Limpan nästa helg. Skall man slita med sig prylarna då eller ligger det is på Roxen nu?

• basse

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 07:01 som svar på: Nån till Torkels imorrn om prognosen håller…

Hade det inte varit GRYMT om Ian dök upp. Vilken känsla att köra med honom!!

• basse

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 06:59 som svar på: Var Appelviken något o ha igår?

Svar till:

Mmm. men Basse basse, har man ett jobb som man inte alltid kan skippa för vinden så har man.. MEN jag får nog seglat så det räcker i mars april.. I shorts dessutom! Mohahahahaha!! grin.gif

[/ QUOTE ]

Jag och Rille har slutat räkna plattvattendagar så det spelar ingen roll. grin.gif

• basse

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 05:26 som svar på: Nån till Torkels imorrn om prognosen håller…

Japp… ser ut att bli Torpet i em. Åker nog vid 15 från jobbet, får se.

• basse

Medlem
    27 oktober, 2005 vid 17:33 som svar på: Var Appelviken något o ha igår?

Svar till:

Morr…. Jaja! Gött att några fick nytta av den härliga vinden.. Själv fick man lite skaplig 5,2 i beerlanda efter jobbet.. Är inte alls avis på er… crazy.gif

[/ QUOTE ]

He he…. undrar hur många vågdagar ni missat nu. Kommer aldrig glömma när ni körde getskär istället för den EPISKA dagen i Lejet…. MOOAAHAHAHAAAAA

• basse

Medlem
    27 oktober, 2005 vid 14:04 som svar på: Nån till Torkels imorrn om prognosen håller…

Japp.. men blir det tillräckligt mycket vind. Alltid sugen på vågor ju…..

• basse

Medlem
    27 oktober, 2005 vid 13:45 som svar på: Nån till Torkels imorrn om prognosen håller…

Kanske det…. får se.

• basse

Medlem
    27 oktober, 2005 vid 13:45 som svar på: Var Appelviken något o ha igår?

Inget av det du nämner faktiskt!!!

Det var riktigt bra, en klassisk NV 4.7’a i Apel går inte av för hackor.

• basse

Medlem
    27 oktober, 2005 vid 12:47 som svar på: Bilder från Askim

Kort… vaddå. Vi seglade hela tiden. Riktigt bra förhållanden i Apel igår med 4.7!

• basse

Medlem
    27 oktober, 2005 vid 12:45 som svar på: Våg kolboms vikt?

Chinook’n är lätt. Den lilla ligger på 2 kg tror jag. Vindsurfing.se är betydligt tyngre men fungerar utmärkt de med.

Sida 106 av 202
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA