basse
Forumsvar skapade
-
Om du inte vrider på huvudet så är det nog nyckeln till framgång. För många tror jag det är vridet på huvudet som gör att man kommer över gränsen för whiplash-stoppet, dvs 90graders hoppen.
-
Gött Gurra. Nöter också Spockar men det går sådär. Gå vidare med Grubbyn nu, den är grymt kul när man fåt till den i hög hastighet!
-
Drar till Torpet nu!!
Ses där! Detta blir gutt!
-
Svar till:
Plattvatten kör man ju bara för att hålla igång kroppen mellan vågdagarna.

[/ QUOTE ]
…. japp.. skall du med till Torpet idag Lasse??

-
Tror du verkligen du kommer kunna köra 6.2 på 400+extendern?? Det har jag svårt att tro. Men det skall bli itnressant att höra hur det fungerar. Peddan testade Challengers 30cm förlängare till sitt Boxer och det vek sig på mitten. Inget för oss resliga typer tror jag.
Kommer upp till Limpan nästa helg. Skall man slita med sig prylarna då eller ligger det is på Roxen nu?
-
Hade det inte varit GRYMT om Ian dök upp. Vilken känsla att köra med honom!!
-
Svar till:
Mmm. men Basse basse, har man ett jobb som man inte alltid kan skippa för vinden så har man.. MEN jag får nog seglat så det räcker i mars april.. I shorts dessutom! Mohahahahaha!!

[/ QUOTE ]
Jag och Rille har slutat räkna plattvattendagar så det spelar ingen roll.

-
Japp… ser ut att bli Torpet i em. Åker nog vid 15 från jobbet, får se.
-
Svar till:
Morr…. Jaja! Gött att några fick nytta av den härliga vinden.. Själv fick man lite skaplig 5,2 i beerlanda efter jobbet.. Är inte alls avis på er…

[/ QUOTE ]
He he…. undrar hur många vågdagar ni missat nu. Kommer aldrig glömma när ni körde getskär istället för den EPISKA dagen i Lejet…. MOOAAHAHAHAAAAA
-
Japp.. men blir det tillräckligt mycket vind. Alltid sugen på vågor ju…..
-
Kanske det…. får se.
-
Inget av det du nämner faktiskt!!!
Det var riktigt bra, en klassisk NV 4.7’a i Apel går inte av för hackor.
-
Kort… vaddå. Vi seglade hela tiden. Riktigt bra förhållanden i Apel igår med 4.7!
-
Chinook’n är lätt. Den lilla ligger på 2 kg tror jag. Vindsurfing.se är betydligt tyngre men fungerar utmärkt de med.