basse
Forumsvar skapade
-
Inte samma Ip som Kelso skrev från tidigare…. tror det är bluff.
-
Svar till:
Tja Phille
De é kört!
Kelso[/ QUOTE ]
Moahahaaaa….. Kelso alltid lika hjälpsam.
-
Å fan… du var kvar så länge så det blev drag igen…. Gött det.
-
he he.. ser det arrangemangt framför mig… brädan i en pelarborr…. skapligt meck.
-
Igår var det riktigt mycket folk i Torpet. Har aldrig sett så mycket folk där faktiskt. Jovisst var det byigt…. det var väl bara 1-2 timmar med bra tryck när det vred ner på S.
-
Fiskebäck kan vara riktigt bra beroende på vilken riktning det är. TDK har nog bara kört en gång på V och då är det inte som bäst. Idag var det SSÖ eller S och det var riktigt bra.
-
Körde fisken med bra lobba i 5.3. Riktigt najs att komma in bakom stenarna och ladda trick på det platta. Hur var det i Getskär då?
-
Du kan ju även klippa upp enn tjockare schlang och använda den som schim…..
-
Men hur är den då Eric?? snabb? livilig? platt? rund? rak? böjd? Ge oss en åsikt?
-
Är det Getskär som gäller kanske. Var sugen på Lejet men det verkar som det inte blir så bra med vind neråt.
Sannolikt dyker vi upp…..
-
Har läst en artickel i Board eller någon annan blaska om oman faktiskt.
-
Jag saknar lite mera action från vågseglingen i Agger. Man ser ju tydligt att det är fin riktning och lite swell och ändå är det bara en enda sväng på hela klippet. Det måste ha varit fler som svängde på någon våg. Verkar som att ni har proriterat bort att ta med folk ni inte känner och det fattar men ju men det är kul att se andra segla också.
Fan vad sugen man blir Klitmöller nu då!!
-
Svar till:
Det finns bara EN bom som håller världsklass å den heter Neil Pryde X9.
[/ QUOTE ]
X9 WAVE heter den faktiskt
-
Svar till:
Haha jag fick ner den men det gick som sagt var inte fort
det var en shyst film
[/ QUOTE ]
Jahopp Aronh.. har du lagt upp den på jonnkshop då??
-
Har aldrig sett någon bom där. Är den ny eller?