basse
Forumsvar skapade
-
jo lite
-
Hör med Ola H. Gissar att han kanske skall ner å surfa i helgen.
-
Ha ha.. shyst att ha brädan i garderoben.
-
Kul Eric!! Nu gäller det bara att kolhydratladda under kvällen, gå och lägga sig tidigt, bajja på morgonen, koka mängde med Kaffe, handla Gifflar, laga pastasallad med pesto, blanda saft, packa bilen och framförallt vakna imorgon.
Ses!
-
Jä jä.. då var vi med i listan.!!!

Alla bör gå in på http://savemiddles.com/site/index.php?pag=2 och gå med i föreningen. Många medlemmar kan bli avgörande.
Ett stort tack till alla som bidragit med pengar.
Nu drar vi å surfar lite våg va. Ses i Middles nästa helg!
-
I apelviken finns det sand att leka !!!

-
Härligt att gå i på Sylt!!
http://www.pwaworldtour.com/pwa.sys/popup/display,4094
edit: adde lagade länken
-
Tack.
Det bästa är att jag igentligen bara saknar 1 betalning och den killen svarar inte på mail. Riktigt struligt att vissa banker inte kan lämna ett meddelande till motagaren. Det ordnar sig nog till slut. Skickar troligtvis på fredag.
-
Svar till:
Svar till:
…ja det kan man ju undra!!??

[/ QUOTE ] Säger Basse som äter på alla foton jag sett på honom iaf!

[/ QUOTE ]
Ha ha…. folk är så fula när de tar bilder….
Näe… hade inte så mycket att komma med den dagen. Hade hopppats att du skulle fått med en jag nästa stod på men det var ingen av de på filmen. Jaja…. det kommer nog snart kanske.
-
Svar Ja! Det blir nog strålande i torpet imorgon.
-
äää.. skrärp däej nau å kaöop äen rädi brrräjda
-
Och där var det över för denna gången. Om ett par dagar kommer jag lägga ut en redovisning av resultatet.
Ett stort tack till alla som deltagit och givit av sina surt förvärvade pengar. Ni skall vara stolta över er gärning!

-
Jahopp… då börjar det dra ihop sig för att snöra åt säcken. Saknar fortfarande ett par betalningar. Ni som vet med er att ni inte betalat men sagt att ni tänkt göra det, kolla mailen där ligger det en påminnelse, betala så snart som möjligt. Hör av er om det är några problem så fixar vi det nog.
-Sebastian