basse
Forumsvar skapade
-
Kan du inte lägga upp ett galleri för varje kategori.
-
Strålande Ola. Pressa dem på frakten om du kan. Meddela mig vad det blir totalt när ni är överens.
Vi har nu tagit över 3:e platsen. Bra jobbat alla som bidragit.
-
Kom igen och föreslå vad vi skall kalla oss på listan nu!
-
Svar till:
Vi siktar alltså på 3:e plats??? 🙂
[/ QUOTE ]
I princip har vi klarat 3:e platsen nu iom att auktionerna kommer ge lite stålar och någon har inte meddelat hur mycket han tänker lägga. Nu skall jag bara vänta på att alla stålar kommit in och sedan pejjar jag i slutet av veckan troligtvis.
Här är en hälsning från Rasmus på SaveMiddles.com:
Det er da helt utroligt, hvad I der har gjort! 1000 tak for det … det er vi virkelig glade for! Og pengene skal vi nok sørge for at forvalte i surfernes interesse.
-
Svar till:
Vafan äter jag i alla sekvenser för?
[/ QUOTE ]
…ja det kan man ju undra!!??

-
Mycket lite kvar till 3:e-platsen nu. Hur går det med Ola’s Auktion?? Passa på att handla en billig fena nu!!
-
Jasså… vad trevligt att höra.

Efter det blev det mest snurra segel. Det är underskattat för den övriga seglingen. Tränade in pushtack och har den helt pejlad nu. Kul. Dessutom satte Toka sina flörsta helikopterslag. Grattis!! -
Klockrent Danne. Synd att man inte kan ställa ner något av hoppen bara. Kul att se iaf.
-
Dra ett personligt mess så skall vi se vad det blev.
Brorsan kan väl sala en hacka också, det har han råd med.. .eller var villan dyr????? om jag förstod det rätt har de väl fixat ett casa.
-
Kom igen nu, eller får vågor max vara 5 cm höga för kite??

-
Helt klart vill man inte ha större om man är en lättvindsräka.
Men det är inte Jag och Adde. -
Vi sparar till våren 2007 då det blir en längre resa än de 3 veckor vi var där i våras.
Kör hårt. -
Fick plana lite och sätta en Grubby och satsa på några fler innan det la sig och det blev snurrasegelträning.
Nämner inte kajtarna som lagt ut 10 drakar på hela parkeringen när vi kom.
-
Impulsköp är de bästa köpen. Vet inte hur många jackor jag köpt på det sättet. RoOligaste sättet att handla på tycker. Man har inga speciella mål och kommer hem med nått nytt man gillar vid första ögonkastet.