basse
Forumsvar skapade
-
Japp.. var höll alla hardcore freestylers från Gbg till.
-
Tja,
jag och Adde drar till Getskär imorgon vid 06. Häng med. Det är bra på SV. Kör N och ta av mot Stora Höga. Efter ett tag ser du skylt mot Getskär. Sväng in där och kör tills du ser vattnet. -
basse
Medlem19 september, 2005 vid 17:02 som svar på: VarbergsVindsurfingKlubb åker till Dk 30sep 2okt!!Tänker också åka över om det ser bra ut den helgen. Helgen efter åker Brofjorden och lite annat löst folk. Hoppas det blir en massa andra där då också.
-
GodDamn…. borde dragit. Så går det när man är på fel sida och jobbar hela veckan och sedan ballar modemet ur också. Är helt avklädd utan internet ju…. Och till helgen ser det ju bra ut just nu också. Tur för er att jag offrar mig med ett dop i Limpan då.
-
Whad da faak…. Var Kauli i klitten i helgen?? Verkar som de hade lite treliga förhållanden.
Adde… är inte det där….
-
Har absolut ingen pejling men om man tänker på hur Anders kör så tror jag inte den saknar snabbheten. Min är 54 bred vilket inte är så över brett vilket borde ge en bra fart men nu har jag inte kört den på ett tag så jag vet inte riktigt faktiskt. Vilken har du tänkt dig då?
-
Vilken storlek funderar du på? Vågis eller slalom?
Jag har en 77 liters vågis av den typen och den är jag mycket nöjd med. Den är mycket klassisk i sin stil och går som på räls i svängen. Planar upp mycket tidigare än jag trodde den skulle göra.
-
Jag brukar köra med vanligt superunderställ också. Funkar bra.
-
Fan vad ball när han hoppar genom fönstret i dörren. Han är helt otrolig.
-
Svar till:
HEhe! Oki! Blev nästan rädd!! Trodde att han loopade!! Puuh!
Varför va inte du i apel igårkväll förästen?? Det va ju grymmmt![/ QUOTE ]
Jobbade i Nynäshamn och kom inte hem förns vid 01. Men det gav en jivla massa plusstimmar det.
Det jobbiga var att man kunnat köra Torö utan problem som bara låg 1,5 mil bort.
-
Nääääää.. det är inte Kollemannen.
-
Killen med gula hjälmen. KOmmer inte ihåg vad han heter.
-
Lill John laddade ett par höga innan jag stack in till Uffe…..