Forumsvar skapade

Sida 121 av 202
  • basse

Medlem
    11 september, 2005 vid 09:13 som svar på: Skåne tippen ida!

Är inte du på fel sida idag??

• basse

Medlem
    11 september, 2005 vid 08:22 som svar på: Gislöv levererade…

Svar till:

Hey johan. Kan ej öppna sidan?! frown.gif

Sugen kolla bilder… någon som filmat?

/Jojo cool.gif

[/ QUOTE ]

Du kan få plocka mina bilder från min ftp. Kan ha datorn på idag.

• basse

Medlem
    11 september, 2005 vid 08:20 som svar på: Gislöv levererade…

Det är fullt på ftp’n. Irriterande att jag inte kan skapa en katalog på incoming… och att det går så djävla trögt..

• basse

Medlem
    11 september, 2005 vid 08:17 som svar på: Tack Surfbutiken .nu!!!

Svar till:

Kul!!
    Alltid kul när man får oväntad surftillökning tongue.gif
    Sådant lyser ju alltid upp tillvaron wink.gif

[/ QUOTE ]

Ja grattis. Surfbutiken är bra. Men Knatte… vad är en OVÄNTAD surftillökning?? smile.gif

• basse

Medlem
    11 september, 2005 vid 08:13 som svar på: Gislöv levererade…

JAg med men jag minskar ner de till 70 procent.

• basse

Medlem
    11 september, 2005 vid 08:06 som svar på: Irriterad över att det inte funkar i vågor (FAN!)

…som sagt. Mindre grejjer underlättar. Köp en gammal vågis på 85 liter kanske så skall du nog se att det blir ganska stor skillnad efter ett par gånger. 6.2 är ju också på tok för stort i vågor. Max 5.8 tycker jag är hanterbart.

Du får ta och skriva prcis vilka prylar du kör och var du tänker köra vågor så kan vi hjälpa mera.

• basse

Medlem
    11 september, 2005 vid 07:58 som svar på: Borrby/Gislöv lördag?!

Det var värt varenda mil/krona från Gbg. Stack vid 0540 och var hemma 1830. Hann lämna en bom och hämta en bag. Var först av alla i vattnet och gick upp kl 14 med en vila i mitten på 30 minuter. Synd att jag missade ditt sms fredag kväll. Hade varit trevligare att vara 2 i bilen.

• basse

Medlem
    11 september, 2005 vid 05:04 som svar på: Irriterad över att det inte funkar i vågor (FAN!)

Du skriver inget om vad du har för prylar. Det kan vara väldigt jobbigt och frustreerande om man har lite för stor bräda i vågor. Den fastnar i vitvattnet istället för att gå igenom/över. Första gången Toka körde på AB+’en i vågor kom hon upp å undrade varför hon inte tagit den brädan tidigare, den var mycket lättare att köra än Shiften på 104 liter.

Kämpa på

• basse

Medlem
    11 september, 2005 vid 05:00 som svar på: Gislöv levererade…

Helt underbart. Ett ställe helt klart värt resan. Det blir fler gånger helt klart.

Håller också med angående skräpet, fångade in en flygande Ahlgrens bilar-påse innan jag stack. Det är mycket viktigt att man sköter sig på ett sådan litet ställe när vi blir så många. Parker bra och plocka med skräpet hem.

• basse

Medlem
    9 september, 2005 vid 18:29 som svar på: Borrby/Gislöv lördag?!

Någon som känner för att dra från Gbg imorgon kl 06 och hem igen så man är hemma vid 19?? Jag är så grymt sugen men måste vara hemma på kvällen. Kan låna en diselbil så det blir inte så mycket pengar. Ring i så fall NU. 0708-51 98 38.

-Seb

… kan ju även plocka upp någon på vägen …

• basse

Medlem
    9 september, 2005 vid 12:07 som svar på: Västkusten lördag?

Intaget på Öckerö blir hyfsat!

• basse

Medlem
    9 september, 2005 vid 12:06 som svar på: Vart åker alla suckers idaG?

Svar till:

Vart en resa på totalt 22tim och 110 mil bakom ratten! Va gör man inte för lite bra surf?!! smirk.gif

[/ QUOTE ]

Moahahaaaa…… din galning.

• basse

Medlem
    9 september, 2005 vid 08:45 som svar på: Bästa bottensvängen på bild?

Staffan kan sin sak han med!

• basse

Medlem
    9 september, 2005 vid 07:00 som svar på: Vart åker alla suckers idaG?

Svar till:

Getskär bjöd på 5.3 Överriggat En av dom bästa dagarna sen urminnes tider så J..la göööt
    idag släppte det satte duckjipparna igen å jipparna åt båda hållen
    Kommer ha fet tränings värk imån det känner jag redan… grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif

[/ QUOTE ]

Bra jobbat Danne…. bara för att alla andra försökker glänsa måste väl jag med det. Satte 2 riktigt goa grubby 540 och nästan en åt ”fel” håll. Adde satte en massa vulcans på ”gamm”-brädan och är lite rädd att det inte skall gå lika bra på den nya som dimper ner i dagarna. Toka tränade popp och hopp och jag såg minsann nästan hela fenan (hade hon tagit rätt fena hade jag sett hela) smile.gif Gipparna börjar också ramla in åt båda hållen. Såg Emma hoppa med stora brädan och körde gärnet på lilla.

En trevlig kväll eftersom mössan och sockorna låg kvar i Fisken när vi kom tillbaka…. himla tur för mig!! smile.gif

• basse

Medlem
    9 september, 2005 vid 06:54 som svar på: Vart åker alla suckers idaG?

Belysning kan ni väl rigga själva där era gottegrisar.

Sida 121 av 202
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA