basse
Forumsvar skapade
-
Svar till:
Ska man verkligen köra lite till höger om vägen
😀/adde
[/ QUOTE ]
Jaha… roliga killen.
-
I min mening finns det inga sådana om du inte är en riktigt liten person. Jag har testat Fuego från Challenger och upplevde det som tokmjukt på 430. Bättre då att handla en sliten 460 och ett slitet 7.0 istället. Tycker jag då.
-
Alltså.. kör INTE ut på Säröleden. Du skall ut på den som går till näset, föbi Jet och McDonalds. Sedan tar du vänster efter kanske 700 meter på Marholmsvägen. Där är det vanligtvis skyltat mot en camping men det var ingen sådan symbol igår la jag märke till. Sedan är det bara å gasa på genom villorna och fartguppen och rakt fram genom campingen. Rakt fram och ut på grusvägen. Följ bara vägen, du kan inte köra fel.
-
Bara å köra rakt genom campingen och ut. Sista bommen tar du genom en lite gupppig vass-körning utan problem!! Var där igår nämligen.
-
Drar till Askim om en stund, kom dit!
-
Tackar… får bli detta i vår. Kanske två veckor i slutet av Maj/början av Juni.
-
Tackar… får bli detta i vår. Kanske två veckor i slutet av Maj/början av Juni.
-
Du läste inte allt vi skrivit va. Jag sa ju att vi glömde bort att räkna den delen som är ovanför hålen på längsta förlängningen vilket kanske är 10 cm.
Hur som så kunde vi som MINST förlänga 12,5 med en 25cm längare från vindsrufing.se. -
Svar till:
ap ap ap!
Avslöja den riktiga hemligheten då Basse, eller du kanske inte vill att fler skall sätta den?
[/ QUOTE ]
Jo… man måste äta köttbullar!!

Johan beskriver det bra men jag vill trycka mest på att inte hoppa för högt utan mest bara svepa runt bakbenet. Det lutar mot Askim om en timme eller 2. Hoppas det kommer igång nu bara. Trycker det upp till 10 hänger jag med Lasa till Åsa.
-
Det som sätter dit mina är bakfotens svepning. Inte hopp. De gånger jag hoppar till som i en vulcan blir det mera som en loop och jag hamnar på ryggen. Det är viktigt att inte böjja armarna när du är bakåt för då dör rotationen.
Häng med ut idag så hetsar vi lite. Jag kan lägga in ett meddelande när vi bestämt om det blir Fisken, Torpet eller Norrut någonstans.
-
Svar till:
Säkert förvar? Peder har den på taket på bilen
[/ QUOTE ]
.. och det vet vi ju vad det betyder….. 4 lager glas. Men det är lugnt Kris, vi har lagat mast tidigare och den håller bra fortfarande.
-
Det där med tält låter så gött.
Fungerar det att ta taxi från flyget om man tar med egna prylar eller måste man hyra bil då? Tänkte att det kanske är billigare att hyra moppe ett par dagar så slipper man bil hela tiden. Eller behöver man fordon hela tiden?
-
Det där med tält låter så gött.
Fungerar det att ta taxi från flyget om man tar med egna prylar eller måste man hyra bil då? Tänkte att det kanske är billigare att hyra moppe ett par dagar så slipper man bil hela tiden. Eller behöver man fordon hela tiden?