Forumsvar skapade

Sida 135 av 202
  • basse

Medlem
    28 juni, 2005 vid 08:48 som svar på: Apelviken idag????

Svar till:

Är det sista bilden på det seglet i originalutförande shocked.gif?

[/ QUOTE ]

Vad hände?? Seglade han tillbaka till apelviken också eller???

• basse

Medlem
    28 juni, 2005 vid 06:55 som svar på: Apelviken idag????

Svar till:

Du SKA tappa greppet i cutbacken Basse! Det är ballt! =)
    Apel var sanslöst överbefolkat och stökigt, men det gör ju bara att det blir än mer hardcore. smile.gif

[/ QUOTE ]

He he… ett par gånger gled jag baklänges nerför vågen och sunkade ur. Du borde kört i Lejet med oss andra oldbojs.

• basse

Medlem
    28 juni, 2005 vid 06:37 som svar på: Apelviken idag????

Lejet var grymt bra igår. Fiiina ramper att rida och ladda på och som vanligt tokplatt mellan dem. Lite lite platt när vi stack ut vid 1730 men sedan byggde det på och ibland blev det riktigt stort ute vid piren. Tack för att alla var i Apelviken, då blev det mera plats åt mig!! laugh.gif
    Himla kul att se Peddan vara ute och rippa som man aldrig sett sidigare. Ny BRA bräda och lite sideshore i Marocko kan få vem som helst att börja rippa, cool.gif!! Bra jobbat!! Bröderna F var också där och glädjande nog hade Andreas fått upp bommen ovanför speednivån… he he. Kul som satan också att se Don C pressa upp riktigt stiliga tabeltops utan våtis. Burr

Hade plockat ut en RWW 83’a från SP och det var en riktigt bra bräda. Den gjorde det mesta lätt. Låg skönt och lugnt i frontside och kändes snärtig i cutbacken. Lite väl lätt att tappa greppet i cutbacken kanske. Rekommenderas om du vill testa något kul.

• basse

Medlem
    27 juni, 2005 vid 11:27 som svar på: apel, lejt

Ja… hade inte kommit på tanken själv… grin.gif

• basse

Medlem
    27 juni, 2005 vid 11:25 som svar på: Premiär

Shit vad gött att se. Rock On Sigge!!
    laugh.gif

• basse

Medlem
    27 juni, 2005 vid 11:23 som svar på: speed(freeride)janne

Gött att höra Staffan. Blir det bågor ikväll??

• basse

Medlem
    27 juni, 2005 vid 09:16 som svar på: Göteborg måndag?

Svar till:

BA lyckades slarva bort våra surfprylar, så dom landar på landvetter kl 20,30 ikväll! JAAAAAA! Himla kul framförallt när man e ledig!
    Kate-river sig i håret av förtvivlan

[/ QUOTE ]

MOahahaaaa….. wink.gif

• basse

Medlem
    27 juni, 2005 vid 09:00 som svar på: Apelviken idag????

Onshore och motoXbana. Kan vara lite svårt att rida på rak V men det är iaf vågor att ladda på!

• basse

Medlem
    27 juni, 2005 vid 08:57 som svar på: Blåser det i Varberg?

Det är ju rätt skönt att man inte behöver stressa ner.

• basse

Medlem
    27 juni, 2005 vid 08:55 som svar på: Göteborg måndag?

… igår kunde jag inte få vågor så jag tränade speed med er andra galningar…men finns det vågor kör jag gärna det.

RockOn

• basse

Medlem
    27 juni, 2005 vid 06:50 som svar på: Blåser det i Varberg?

Självklart är det värt det.

Hade varit grymt om VVK hade kunnat få upp kameran igen. M_C får jobba lite på det tycker jag. wink.gif

• basse

Medlem
    27 juni, 2005 vid 06:45 som svar på: Göteborg måndag?

Finns ett par läger till och det är:
    Apel, Lejet och Åsa. ’
    Kom ut ur plattvatten-träsket nu!! grin.gif

Sticker vid 16 tiden.

• basse

Medlem
    26 juni, 2005 vid 17:02 som svar på: speed(freeride)janne

Janne bröt en mast till idag och skall gå över till smågrejjor på heltid nu!!

• basse

Medlem
    25 juni, 2005 vid 20:23 som svar på: Hot Spyclone 2006

Neeeeejjjj….. vilket sjukt fult segel. 05-orna var ju grymma jämfört med dessa. Nu måste jag kanske byta SO linjen också…. NOT!

• basse

Medlem
    23 juni, 2005 vid 11:19 som svar på: Silikonsprej

Köp en riktigt bra längare istället.

Sida 135 av 202
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA