Forumsvar skapade

Sida 141 av 202
  • basse

Medlem
    5 juni, 2005 vid 17:13 som svar på: Någon som testat dessa?

Du Alex… spelade du på banan innanför Tylösand?? Hehe…..
    Hade du samma grå slipover och blå skjorta som alla andra där eller?? När vi körde förbi körde jag nästan av vägen för på greenen i 90 gradarn stod 4 pers i samma mundering och puttade. Ha haaa… såg för festligt ut, och ganska löjligt.

• basse

Medlem
    4 juni, 2005 vid 21:05 som svar på: Jeri som wave spot

Skall du åka? Åk i november!

• basse

Medlem
    3 juni, 2005 vid 20:24 som svar på: Check out Varberg på windguru till helgen…

Vi drar vid 8 snåret!

• basse

Medlem
    3 juni, 2005 vid 20:22 som svar på: En liten loop….

Du slår aldrig min kagge dinlilla snoris!

• basse

Medlem
    3 juni, 2005 vid 13:05 som svar på: En liten loop….

.. han såg dig och sedanhandlade ett par direkt. Ramboo is da shit.

• basse

Medlem
    3 juni, 2005 vid 13:04 som svar på: Check out Varberg på windguru till helgen…

ajm with ju ramboo-bullen

• basse

Medlem
    3 juni, 2005 vid 13:02 som svar på: SWT Freestyle tävling i Lomma 4-6 juni

Självklart plockar ni med er allt. Du vet hur det blir annars…. Greppet som du bytte på bommen visar sig inte sitta riktigt och ramlar av mitt i heatet (man skulle kunna skylla på att epoxyakuten var lite sömnig när han tipsade om det där nya limmet) och du åker ut i första. Jahopp… sitta i regnet och vänta eller surfa våg?? Svårt val.

• basse

Medlem
    3 juni, 2005 vid 09:19 som svar på: Check out Varberg på windguru till helgen…

Vilshärad is ON… Men frågan är bara NÄR detta sker. Tycker tidpunkterna för saker och ting är lite luddiga.

Det kommer ju dessvärre regna en hel del!! Kolla Theyr.

• basse

Medlem
    3 juni, 2005 vid 08:17 som svar på: Ljusning på Vandet sjö!

Klockrent.
    Måste bara stämma upp i en hyllningshymn, eller nått, för surfarna som drivit saken. De har gått den rätta vägen och fått med sig kommun och amt. Bonden kommer ju inte ha så mycket att säga till om när kommunen fått in de 4000 kvm och latrinen i detaljplanen. MEN… det kommer nog inte bli någon surfing detta året om man inte lubbar in över kommunens mark som ligger väster om hans mark… vart nu det är. Det är väl bara sjö där, om det inte är väster om sjön de menar.

• basse

Medlem
    3 juni, 2005 vid 06:48 som svar på: Check out Varberg på windguru till helgen…

Tack för att du offrar dig för oss andra Niclas!! grin.gif

• basse

Medlem
    3 juni, 2005 vid 06:11 som svar på: Ezzy 2006

Svar till:

Jag är grymt nöjd med mina.. Tycker faktiskt att det (Wave SE) är ett av de snyggaste seglen just nu..

[/ QUOTE ]

Har du sett våra SO??
    Btw, skall du till tävlingen eller åka vågor med oss andra?

• basse

Medlem
    3 juni, 2005 vid 06:09 som svar på: Hummerviken Öckerö?

Gillar öarna också men det är synd att det tar sådan tid att köra ut. Intaget är ju grymt på SO.

• basse

Medlem
    2 juni, 2005 vid 18:37 som svar på: Ezzy 2006

Så skall det låte Jonatan!! wink.gif

• basse

Medlem
    2 juni, 2005 vid 16:55 som svar på: Hummerviken Öckerö?

.. har du varit ung??? grin.gif

Var är min whiskeyyyy!!?

• basse

Medlem
    2 juni, 2005 vid 16:52 som svar på: Vart drar Halmstadborna i helgen?

Shit vad najs prognos det ligger just nu. Jag och Adde har FF så vi tar Mercan och åker till vinden.
    Vi ringer dig och kollar läget Andy. Adde har ditt nummer.

Sida 141 av 202
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA