basse
Forumsvar skapade
-
Du Alex… spelade du på banan innanför Tylösand?? Hehe…..
Hade du samma grå slipover och blå skjorta som alla andra där eller?? När vi körde förbi körde jag nästan av vägen för på greenen i 90 gradarn stod 4 pers i samma mundering och puttade. Ha haaa… såg för festligt ut, och ganska löjligt. -
Vi drar vid 8 snåret!
-
Du slår aldrig min kagge dinlilla snoris!
-
.. han såg dig och sedanhandlade ett par direkt. Ramboo is da shit.
-
ajm with ju ramboo-bullen
-
Självklart plockar ni med er allt. Du vet hur det blir annars…. Greppet som du bytte på bommen visar sig inte sitta riktigt och ramlar av mitt i heatet (man skulle kunna skylla på att epoxyakuten var lite sömnig när han tipsade om det där nya limmet) och du åker ut i första. Jahopp… sitta i regnet och vänta eller surfa våg?? Svårt val.
-
Vilshärad is ON… Men frågan är bara NÄR detta sker. Tycker tidpunkterna för saker och ting är lite luddiga.
Det kommer ju dessvärre regna en hel del!! Kolla Theyr.
-
Klockrent.
Måste bara stämma upp i en hyllningshymn, eller nått, för surfarna som drivit saken. De har gått den rätta vägen och fått med sig kommun och amt. Bonden kommer ju inte ha så mycket att säga till om när kommunen fått in de 4000 kvm och latrinen i detaljplanen. MEN… det kommer nog inte bli någon surfing detta året om man inte lubbar in över kommunens mark som ligger väster om hans mark… vart nu det är. Det är väl bara sjö där, om det inte är väster om sjön de menar. -
Tack för att du offrar dig för oss andra Niclas!!

-
Gillar öarna också men det är synd att det tar sådan tid att köra ut. Intaget är ju grymt på SO.
-
.. har du varit ung???

Var är min whiskeyyyy!!?
-
Shit vad najs prognos det ligger just nu. Jag och Adde har FF så vi tar Mercan och åker till vinden.
Vi ringer dig och kollar läget Andy. Adde har ditt nummer.