basse
Forumsvar skapade
-
Men jag menade A-klassen med min bild.. såg du inte det på den?
-
Svar till:
Visst var det du som rek. addnature hjälmen??
Kunde du inte meddelat att de skulle sitta på också???
[/ QUOTE ]
Jag tar inte ansvar för saker jag säger…..
-
Hade en a-klasse tidigare och det är en riktigt trevlig liten rackare. Den finns väl med monterbart framsäte om jag inte tar fel, baksätena viker man lätt ihop och plockar bort. Vet du hur lång den blir i det gröna fältet ??? De grå stolarna är bakom varandra på vänster sida… För att förklara min fina teckning.
-Basse, 4 år.
-
Man dricker Kajpirinja eller Cajpiroska för 15-20 spänn styck, inte öl.
Har du sökt på forumet??? Jag har skrivit tidigare om Jeri.
-
…fick brädan i huvudet igår. Inte hårt men utan hjälmen hade det nog känts
-
Du… Nils är stor, arg och rakad på skallen och verkade inte alls tycka det var så himla roligt när jag kom fram och frågade ”so dät is dö njew totausendsix force??”. Om jag hade lubbat bort för att hämta kameran hade jag haft just ett ”totausendsix force” uppkört någonstans och det har jag hört ställer till problem i bottensvängen.
-
AHAAAA…. Det var förklarar varför den så ostliga vinden på mätaren var så sydlig i Torkelstorp. 25 grader säger du. Tur att det inte var mera vind söderut iaf då så man stannade i torkelstorp pga mätarens fel.
Tackar!
-
Det blev ju bra igår Andy. Kul att se långväga folk i Torpet!
-
..men du stack så tidigt Keslo. Hade varit kul att köra lite med dig igår. Visst var det klockrent.!
-
Gött grabben. Skönt att du gillar prularna, men vad tusan skall du annars säga.. hö hö.
Vi tänkte sticka ner till Lejet å få lite vejvs men rapporterna sa 5.8 och ganska platt. Stannade i Torkelstorp istället. Kelso och M_C var ute med 4.7. Martin och jag stack ut med 5.3. Det var riktigt bra. Satte först ingenting men sedan började jag komma runt lite mera på Grubbyn och det var grymt nära några gånger.
Gött varmt var det också.Hörs!
-
Mätaren i onsala visar nog samma som är i Torkelstorp.
Stannar du till i Lejet och kollar först??
-
Ila… dra gärna en prognosrapport om du orkar. 0708-519838 Det räcker med PÅ eller AV.
-
Vi skall också snart köra den. Bara bredbandet dimoer ner i lådan snart.
-
Japp.. sticker neråt först och om det inte ser bra ut landar vi i Torkelstorp på hemvägen. Med förra fredagens freestyle session i bakhuvudet lockar det också endel.
Ses!