Forumsvar skapade

Sida 145 av 202
  • basse

Medlem
    23 maj, 2005 vid 09:35 som svar på: Är jag ute o cyklar?!?!?

… nä nu ser jag att du tagit med det.

Kul men otrevlig liten sak det där.

• basse

Medlem
    23 maj, 2005 vid 09:29 som svar på: Är jag ute o cyklar?!?!?

En fundering bara…. Borde inte Gubbe 3, han som köper nytt och behåller 2 år, få en årlig kostnad på hälften av vad du får fram Staffan?? De andra använder bara sina prylar ett år.

Skall kopiera den du har där och kolla lite på vår egen situation, och flera med oss säkert. Dvs 2 pers i samma familj som delar utrustning. Det blir färre segel per gubbe/gumma men lika många brädor per gubbe/gumma (två st).

• basse

Medlem
    20 maj, 2005 vid 12:11 som svar på: Fiskebäck idag måste väl funka!

….

Syd är väl bland det bästa i Fisken. Då kan man ju komma in bakom de närmsta öarna och få tokplatt för lite goa trick.

grin.gif

• basse

Medlem
    20 maj, 2005 vid 10:06 som svar på: Halmstad idag

LEjet är bra på hård S. Då rullar det in runt piren och blir ganska glassigt. Får ligga lite längre ut bara. Har man tur ligger det på hård S först och sedan vrider mot SO… tjohoo… då blir det sideshore ett tag innan vågorna dör ut. Ja ja… får se var man dyker upp.

• basse

Medlem
    20 maj, 2005 vid 08:59 som svar på: Surf imorgon sakkers!?!?

Tror vi kommer köra Torkelstorp eller Lejet. Lejet skulle kunna bli grymt om man har lite flyt. Får väl se hur det ser ut i slutet a dagen.

• basse

Medlem
    18 maj, 2005 vid 07:28 som svar på: Dags att träna

Shit vad stöddigt han håller i bommen…. grin.gif

• basse

Medlem
    18 maj, 2005 vid 06:25 som svar på: GBG imorgon Väst, 9-13 m/s (onsdag), men vart?

Jaja… allt är ju packat och står och väntar…. blir det bara vind söderut i eftermiddag så åker man naturligtvis ner.

Får väl slå en signal till någon och fråga hur det ser ut i viken vid 1530 tiden. Det hade varit underbart om VVK hade kunnat få upp stationen snart igen.

• basse

Medlem
    18 maj, 2005 vid 06:11 som svar på: Severne S-1

Tror nog att flera än Severn kollar på detta med få master.

• basse

Medlem
    18 maj, 2005 vid 06:00 som svar på: GBG imorgon Väst, 9-13 m/s (onsdag), men vart?

Kanske blir Björnlanda för oss också. Får se hur det ser ut i eftermiddag. Drar från jobbet vid 15 i så fall. Flex e gött!!!

• basse

Medlem
    18 maj, 2005 vid 05:58 som svar på: 3.7m2 NP Combat eller Severne Blade

I de vindaran hade jag nog gått för det softaste av de du väljer mellan. Tror det underlättar om du kan tömma det helt på kraft. Kan rekommendera Naish Session. Har inte det själv men lånade ett 4.0 i stormen i Januari och var mycket skönt i de vindarna. Snacka med Adde om du vill ha mera kommentarer på det seglet. Vet inte vad de har inne på Swell men det är ju lätt att ta reda på.
    Kan ju vara bra med mycket förstärkning också så håller det länge. En 3.7’a vill man ju inte behöva byta varje år…

Lycka till.

• basse

Medlem
    17 maj, 2005 vid 18:02 som svar på: Film björlanda 16 maj

kör VLC

• basse

Medlem
    17 maj, 2005 vid 18:01 som svar på: GBG imorgon Väst, 9-13 m/s (onsdag), men vart?

På väst blir det en hel del folk i Björlanda. Fiskebäck fungerar också bra. Torkelstorp är nog inte att rekommendera på V det får vara SV om det skall bli bra tycker jag.

Rågelund vet jag inte men är det inte väldigt mycket linor i luften där???

• basse

Medlem
    17 maj, 2005 vid 11:02 som svar på: Film björlanda 16 maj

”Nicke slutar aldrig snurra”… he he. Kul film!

• basse

Medlem
    17 maj, 2005 vid 07:42 som svar på: GBG imorgon Väst, 9-13 m/s (onsdag), men vart?

Kommer neråt imorgon också …. Hoppas på lite bättre vinkel än igår, Maui gav tydligen inte så mycket onshore-teknik!! grin.gif

• basse

Medlem
    13 maj, 2005 vid 11:35 som svar på: Klittmöller ?????

http://www.klitmoller.de hittar du spotten du skall segla. Jag har inte fått segla musselrevet i Klitmoller eller Klitmoller bay ännu så de kan jag inte kommentera men Middles är riktigt fint på V-NV. Har varit och kollat Bunkers en gång men får mardrömar om shorebreaket… vilket inferno av vitvatten.

Go rökt fisk av alla möjliga slag och smaker hittar du nere vid vägens slut i Klitmöller.

Sida 145 av 202
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA