basse
Forumsvar skapade
-
Ring Jesper direkt och se om han har ett hemma… Jag hade nypt det men ”någon” sa ifrån. SO gillar jag skarpt i 4.2-4.7-5.3.
-
…. hmmm… vi har en A0’a med fotopapper på jobbet… hmmmm….. undrar om de kollar vilka jobb som gått genom rippern….
-
Mat kostar samma ungefär. Du kan iaf inte räkna med att maten inte kostar dig något. Det går att leva billigt på den fronten. Ta med mat till stranden varje dag, det gjorde vi. Handlade zip-lock-påsar som går att återsluta och som är ganska tjocka så du kan diska ur dem och använda en påse ganska länge. I den slängde vi ner potatis/pasta och någon kyckling eller tonfisksås och lite sallad. Ett par kokta ägg till detta så klarar du dig och det blir billigt.
Bil måste du ha som jag ser det. Mataffärer som är billiga ligger i Kahului även om Paia Foods är trevligt och ”organic” så är det dyrt satan.
Bara att spara…. Maui is da shit.
-
den långa modellen av VW är ju förståss rymligare. Annars vet jag inte. Tycker VW är mera bussliknande än vår men det är väl en vanesak.
Tror du blir nöjd med vilken som.
-
Du har diseln då eller??? Annars skulle jag vilja gå kurs i ekonomisk körning hos er.
-
Adde handlade tishor och vi handlade segel. 3 st SO. De hade lite dåligt med ex inne så vi kunde inet direkt välja färgkombination men det gjord einte så mycket. Grymma segel.
-
De som kan kör Hookipa…
-
Toka testar 4.2an för första gången…. det var bra.
-
Toka köra Kihei
-
Franz…isco riggar om eftersom masten var lite mjuk för dagens förhållanden….
-
Kanaha utan vind fungerar också….
-
Lite roliga djur på gården….
-
Angulo går för att se om hans AmiGu platsar i ett heat….
-
Vi försökte surfa våg en dag….
-
Lite bilder…..