basse
Forumsvar skapade
-
Svar till:
En kul liten film
[/ QUOTE ]
Den hade jag missat. Riktigt bra kvallitet.
-
basse
Medlem4 januari, 2005 vid 13:35 som svar på: North sails Voodoo och andra hållbara vågsegel ?Deras visuella trimsystem är ju klockrent också framförallt mycket lätt att placera linorna.
-
Det blir nog vågor i så fall. Jag hör av mig.
Kul med ny bräda!!!
-
Ser ju ut att bli bra med vind på lördag också så det kanske kan bli riktigt mycket surf denna veckan.
Hörs!
-
Skall ni neråt på torsdag??
-
Testade Adde’s igår i snudd på midjehöga chopp..
.. i Björlanda och tykte den gick bättre i choppen än vad Amigu’n gör och det kan ju ha att göra med det lilla V som finns. Tykte att det kanske var ännu viktigare att komma i framstroppen tidigt än vad det är på Amigu’n men det var ungefär samma. Den känns ganska mycket kortare (10 cm) än vad Amigun gör fanktiskt, man ser knappt nosen alls. Det var riktigt bra popp i de små små ramper som fanns igår.
Grymt sköna pads. Det är samma stroppar som på Amigu’n och jag har också bytt mina eftersom det inte går att ställa ut dem tillräckligt för skor utan att kardborren släpper.Hoppas på vågor på Torsdag så man kan få lura till sig ett test till.
-
Jag får vänta till torsdag men då blir det vågor någonstans.
-
Ser jag helt fel eller dör vågen ut lagom tills det är dax att gippa?? Alltså till vänster i filmfönstret… Då verkar ju stället klockrent… annars tycker jag det ser lite harigt ut att missa en gipp där inne med de stora stenarna en bit ut i vattnet.
-
Drriiiiiiit vad trevligt det såg ut då.
-
Gött å se Peddan. Är det du på bilden. Ser ju fiiint ut. Här på Svartån i Mantorp är det bara is och änder på vattnet.
Vi ses å hörs! Hälsa!
Seb & Sagis -
Får snacka lite med Jonatan då… Jag kan väl testa ett större än han utan problem. De är väl rätt softa skulle jag tro med vågorna de används i eller!? Får läsa lite på detta ämne.
-
njae.. vet inte. Är ju sugen på att köra samma kit som Kungen av CapV…. Skall se om jag kan testa ett någon gång. De har ju lite annan leach tycker jag. Flexar mycket i övre rutan och inte så långt ner som de flesta andra. Intressant att testa hur det känns.
<-- Skall jobba på enhands cutback och off the lip i vår (se bilden).

-
Tja,
jag kör Stylomatic (http://www.surfersworkshop.se/index.php?page=shop&prod_type=0&category=84) och gilla den skarpt. Tar mycket bra höjd. -
Shit vad grejjor som gått… trodde det mesta skulle skita sig när nya freestylen mosades på 2:a åket men efter det har det mesta klarat sig.. betyder det att man inte satsar eller… Får väl se nästa år.
-
basse
Medlem23 december, 2004 vid 07:36 som svar på: Vem var det som blev rikskändis på TV4 ikväll?Nordgren kanske…