basse
Forumsvar skapade
-
Svar till:
vettefan om jag kan surfa imorgon, har skit ont rövhen eftere idag, fick något knasigt kastfall så jag moonade boomnocken, samt blev spolad på ett par stenar när jag gjorde nått typ av ett mission

[/ QUOTE ]
Du tar fan priset John…. Hur kan man bli spolad i Askim??

Synd man inte kunde köra igår. Satsar allt på -05… eller -06…. Då skall jag också köra Naish .. precis som du.
-
Jupp… hade ju varit najs i Vilshärad idag!!
Nu blir det ljusare igen också, ca 3 min längre per dag nu ibörjan här i Göteborg. -
Reeespekt till Adde också iså fall.
-
Pedda P i en.. återigen.. misslyckad vulcan.
-
Skön graf på Apelviken.nu !!!
-
Absolut inte. Tvärt om skulle jag vilja säga. jag tycker att AmiGu’n är mucket lättare att rida med än vad Cult55’an var som jag hade tidigare. Den är faktiskt lättare att kontrollera i hårda vindar. Din vågis är iof gjord för hårdare vindar än vad 55’an är men Amigu’n klarar sig riktigt bra i överriggad 4.2 iaf (det minsta jag har). Den fångas inte alls lika lätt av vinden och är lättare att kontrollera i luften.
Testa en stubby och du är såld!
-
Trodde nästan det iof!!

-
Zehlert i Beerlanda i somras! Gött flyg!
-
Adde: trodde du skulle använda den själv i vår… ??

Rambo: Du kan väl beställa direkt från GUN också. Nu har de 10% tror jag. Maila och hör efter.
-
basse
Medlem21 december, 2004 vid 12:01 som svar på: Ho Ho! nu på onsdag the big day! SW möjligen stormHade gärna hängt på Lasse men kan inte… Vilshärad hade suttit riktigt bra nu. Det är bare å åk.
-
Riktigt lätt alltså… som en AmiGu!!

-
Ja grattis en gång till. Måste kännas riktigt bra nu. Hämtar du dem idag??
-
.. satt ju bra där bak ändå.
-
Som sagt så blev det inte mycket till vågsegling på filmen. Inget man vill visa iaf.
Bräden verkade trevlig. Mycket lätt.
-
Beskåda även den mycket användbara och varma overallen Martin bär på bilden. Ett måste för all vintersegling!!
Finns på Jula för endast 599.-