basse
Forumsvar skapade
-
Om du har tur! Lite senare kanske kolla mailen om ett par timmar…. Skall snacka med Martin och kan höra av mig om det blir Apel.
Nu blir det Shake n Bake Kakor åt farasn Balooo!!
-
Chatt app snoris .
KOmmer troligtvis åka ner till Apel med Martin och filma lite. Hade gärna surfat.
-
Kör Apel. Jag hänger med Martin ner och filmar när han doppar Hybriden för första gången.
Ses
-
Blir det tillräckligt sydligt på lördag för Åsa??
-
Tja,
jag kör AmiGu´n. 80 litarn.. Väger 85 och är väldigt nöjd med den. Har inte testat några andra stubbisar. Tycker AmiGu´n är väldigt bra på vågen. Lugn och fin i pressade fronside svängar (bättre än Culten iaf). Jag har kört 6.2 på den utan problem med en lite större fena. Originalfenan tycker jag är lite väl liten i svenska förhållanden så jag kör med den jag fick till Culten som är ca 1 cm bredare i basen. Brukar köra originalet när det börjar bralla i lite mera. I början hade jag stora problem i gipparna eftersom den är 30 cm kortare än Culten jag hade men det ordnar sig efter ett tag. Tycker även man måste vara mycket tidigare i med framfoten i stroppen för att den skall plana iväg och kan behöva lite mera slör och pump. 80 lite är inga problem för mig iaf.Rekommenderas!!
Jag råkar veta att Adde inte kört Hybriden ännu men det sker nog snart… kanske redan på söndag om han inte är alltför sliten efter festen på lördag.

Skall bli mycket intressant se och testa den brädan… om jag får. -
Tackar för infon. Kanske kan bli en lite tripp i början av mars kanske. Skall kolla upp statistiken också.
-
Trevlig information. Tackar. Funderar på en trip i mars kanske.
Hade ni bokat boendet innan eller chansade ni bara? Känner du till något om det finns lägenheter att hyra om man skulle vara flera?? Med Fritidsresor kan man väl plocka med sina grejjor om man skall stanna en längre tid borde inte vara något större problem att hyra in grejjorna hos någon uthyrare.
-
Han sjunker ju inte ens ner en dm under ytan på bakåtarna…. grymt flow i dem.
-
basse
Medlem15 december, 2004 vid 06:41 som svar på: RDM master från Challanger/ Windsurfing.se alt GunHar en Loop75 från GUN och den fungerar bra. Det är iof inte RDM men ändå, inget fel på kvallen. Iår verkar ju GUN’s RDM ha lite mera normal styvhet (enligt test i Surf som Lars K la ut) jämfört med förra året.
-
Jo det gör den Ola.. och bred va!?
-
Kul initiativ!