Forumsvar skapade

Sida 196 av 202
  • basse

Medlem
    28 januari, 2004 vid 08:08 som svar på: Ramla i masthögt?

Det roliga är ju att det inte är helt svårt att tappa grejjerna i mindra vågor också. Jag menar det behöver ju inte vara masthögt för att du skall få simma en bit… Fråga Pederboy hur små vågor kan göra stor skada…. Fråga Johan också för den delen… smile.gif Vad var det som gick i klitt i höstad Lars?? Peder’s bom och 2 av Johans segel eller??

smile.gif

• basse

Medlem
    22 januari, 2004 vid 11:35 som svar på: airspock?

… en manöver för stillbilder

• basse

Medlem
    19 januari, 2004 vid 16:41 som svar på: Videokamerafrågor!!!

Tänkte kanske också handla en DV kamera och hade väl funderat lite på 2in1 konceptet men jag fattar ju att man inte kan ha 33’an till det pga upplösningen. Har kollat lite på PC330. Då kommer man upp i en helt annan prisklass men den skall ju vara i klass med 25000 kr kameror i filmkkvalle och tar 3Mp still. Det räcker ju faktiskt ganska långt. Men frågan är om det är värt det eller om man skall handla billigt och sedan en stillkamera också. Totalt blir det kanske lite billigare… ??
    Ja ja… vi dfår väl se.

• basse

Medlem
    12 januari, 2004 vid 12:05 som svar på: Min våtdräckt är ett stort problem

mm… med leopardmönster……

• basse

Medlem
    12 januari, 2004 vid 06:34 som svar på: USA diesel

Fan vad jag vill trimma till våran van nu… laugh.gif

• basse

Medlem
    12 januari, 2004 vid 06:31 som svar på: Resmål för surf , action och annat

Nej fy fan.. jag har sett niclas dra i nedhalet…. !! grin.gif

• basse

Medlem
    10 januari, 2004 vid 16:50 som svar på: VAR SKA MAN ÅKA PÅ SOMMARN…

är det inte rak onshore på sylt?? Såg någon liten film från wc dör och det såg brutalt ut..

• basse

Medlem
    9 januari, 2004 vid 12:03 som svar på: VAR SKA MAN ÅKA PÅ SOMMARN…

Du får väl snylta till dig en plats i någon bil när vi ”lite äldre” åker till Klitt i vår då…. Hoppas ju att de kommer bli ett par resor minst. Är man en full bil kan det bli riktigt billigt. Vi var 4 och pejjade 950.- totalt per person en helg i höstas. Det var inte den stora stugan men det gick sova äta och drick bärs i den så det fungerade utmärkt!!

• basse

Medlem
    9 januari, 2004 vid 09:59 som svar på: VAR SKA MAN ÅKA PÅ SOMMARN…
  • basse

Medlem
    8 januari, 2004 vid 07:04 som svar på: Vindsurfing.se-master=bra?!

Handlade en GUN Loop 75:a 400 i höstas och har väl inte tyckt att den varit dålig direkt. Den är faktiskt styvare än den flesta 400… enligt vad som står på den iaf, men man vet ju aldrig. Men jag tycker kansken inte att det överlag är tyngre än andra. Eller har jag fel i det.
    Hade jag haft bara lite sponns så hade jag väl också valt en dyrare tillverkare men nu är man halvsämst och får pejja allt själv och då spelar det ju ganska stor roll faktiskt!!!

• basse

Medlem
    30 december, 2003 vid 12:00 som svar på: Första vågis? lite frågor

Tja,
    jag handlade min första vågis sommaren 02. Väger som du och köpte en RRD Cult 55’a. Är riktigt nöjd med den. Har iof inte kört några andra vågisar så det är väl mer att man kollar pris och volym första gången man handlar en vågis skulle jag tro. Jag gjorde såa tt jag handlade billiga segel för att kunna lägga mera pengar på brädan istället.

• basse

Medlem
    25 december, 2003 vid 20:51 som svar på: ahh fy fän va ruskigt göoooo den dagen är/var!!!!

Fett med God Jul det blev för er Rambo. Hoppas det blir lika bra nästa helg.. då är jag hemma igen!!

-Basse

• basse

Medlem
    23 december, 2003 vid 13:47 som svar på: wooooohoooooooooooo!!!!!!!

grattis!!!

• basse

Medlem
    23 december, 2003 vid 13:46 som svar på: Gun sails Recycling Promotion !

Lars K handlade väl ett gäng och fick 45€ billigare på alla. Jag bestälde ett på samma gång så det är väl bara att handla! Det blir billigt som tusan ju!

-Basse

• basse

Medlem
    23 december, 2003 vid 11:24 som svar på: Vilken digitalvideokamera ska jag köpa?
Sida 196 av 202
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA