basse
Forumsvar skapade
-
Det roliga är ju att det inte är helt svårt att tappa grejjerna i mindra vågor också. Jag menar det behöver ju inte vara masthögt för att du skall få simma en bit… Fråga Pederboy hur små vågor kan göra stor skada…. Fråga Johan också för den delen…
Vad var det som gick i klitt i höstad Lars?? Peder’s bom och 2 av Johans segel eller??
-
Tänkte kanske också handla en DV kamera och hade väl funderat lite på 2in1 konceptet men jag fattar ju att man inte kan ha 33’an till det pga upplösningen. Har kollat lite på PC330. Då kommer man upp i en helt annan prisklass men den skall ju vara i klass med 25000 kr kameror i filmkkvalle och tar 3Mp still. Det räcker ju faktiskt ganska långt. Men frågan är om det är värt det eller om man skall handla billigt och sedan en stillkamera också. Totalt blir det kanske lite billigare… ??
Ja ja… vi dfår väl se. -
mm… med leopardmönster……
-
Fan vad jag vill trimma till våran van nu…
-
Nej fy fan.. jag har sett niclas dra i nedhalet…. !!

-
är det inte rak onshore på sylt?? Såg någon liten film från wc dör och det såg brutalt ut..
-
Du får väl snylta till dig en plats i någon bil när vi ”lite äldre” åker till Klitt i vår då…. Hoppas ju att de kommer bli ett par resor minst. Är man en full bil kan det bli riktigt billigt. Vi var 4 och pejjade 950.- totalt per person en helg i höstas. Det var inte den stora stugan men det gick sova äta och drick bärs i den så det fungerade utmärkt!!
-
-
Handlade en GUN Loop 75:a 400 i höstas och har väl inte tyckt att den varit dålig direkt. Den är faktiskt styvare än den flesta 400… enligt vad som står på den iaf, men man vet ju aldrig. Men jag tycker kansken inte att det överlag är tyngre än andra. Eller har jag fel i det.
Hade jag haft bara lite sponns så hade jag väl också valt en dyrare tillverkare men nu är man halvsämst och får pejja allt själv och då spelar det ju ganska stor roll faktiskt!!! -
Tja,
jag handlade min första vågis sommaren 02. Väger som du och köpte en RRD Cult 55’a. Är riktigt nöjd med den. Har iof inte kört några andra vågisar så det är väl mer att man kollar pris och volym första gången man handlar en vågis skulle jag tro. Jag gjorde såa tt jag handlade billiga segel för att kunna lägga mera pengar på brädan istället. -
basse
Medlem25 december, 2003 vid 20:51 som svar på: ahh fy fän va ruskigt göoooo den dagen är/var!!!!Fett med God Jul det blev för er Rambo. Hoppas det blir lika bra nästa helg.. då är jag hemma igen!!
-Basse
-
Lars K handlade väl ett gäng och fick 45€ billigare på alla. Jag bestälde ett på samma gång så det är väl bara att handla! Det blir billigt som tusan ju!
-Basse
-