Forumsvar skapade

Sida 129 av 137
  • calle_b

Medlem
    13 augusti, 2002 vid 21:38 som svar på: Näsby Parks surfare!!!!!

Hello there!

E d ett litet kåtslag vi ser här wink.gif

Jodå, jag e nästan hundra på vem hon e faktiskt, men känner henne inte(pratat me henne). Iaf..

Hon stod på båtmässan i SBF-montern i våras. Klart att man vart medlem(slag under midje-selen, hehe) Jaja de e va jag vet. Good luck!

Ses absolut där nästa gång det går av ordentligt!
    Tjo!

Ha d gott

• calle_b

Medlem
    12 augusti, 2002 vid 13:18 som svar på: Näsby idag

Puh….. Får inte skrämmas så där…..

Ha d gott

• calle_b

Medlem
    12 augusti, 2002 vid 10:36 som svar på: WOHO!

Nämen nä…….Alltså inte så, men jag va i Klitmöller för fyra dar sen………….. frown.gif Jaja. Kanske kommer upp hit bjuder på seglingsbara vindar…(sthlm)

Ha d gott och mycket nöje!

• calle_b

Medlem
    11 augusti, 2002 vid 18:22 som svar på: vilken oktan skall man ha till folkabussen?

Vår kära Wilson kör på Diesel! Hehe!

Ha d gott

• calle_b

Medlem
    11 augusti, 2002 vid 17:51 som svar på: Näsby idag

VA? Blåste det så mycket idag? Nämen gomorgon! Vafaaaaan?

Va körde ni för segel? (8.0:an verkade juh stor)

Ha d gott

• calle_b

Medlem
    11 augusti, 2002 vid 15:28 som svar på: Fröjde-resan, en liten berättelse.

Tackar! Jodå, det va en riktigt rolig tripp, men nästa gång blir det nog långtradare(sorry Wilson).

Annars låter det som vår tur nere i Varberg, men fick inte ni det där MASSIVA lågtrycket? Det blåste juh på alla ställen utom Apelviken…. Tids-kollen är i och för sej inte på 100%, men jag tror vi va där för två-kanske två o en halv vecka sen… Då borde Åsa gott av så in i bengen!?
    Varberg hade runt 2 meters vågor och 4.0 smile.gif

jaja. Vinden är smart, o man ska definitivt inte underskatta dess intelligens…… wink.gif

Ha d gott som tusan!

Ps! Pulade på mej en flis-tröja under våtisen i mars nånting så de ska nog ösas fram till nyår smile.gif Ds

• calle_b

Medlem
    11 augusti, 2002 vid 11:20 som svar på: Kul i jul?

Hej hopp!

Nja…. Fuerte på vintern är ungefär som sverige på sommarn. Jag stack dit i vintras en vecka och fick 4 dar med 5.2-6-5(nåt sånt) Jag vet inte om vi hade tur eller otur, men surfa kan man. Om inte annat är det en trevlig ö…..

Good luck!

Ha d gott

• calle_b

Medlem
    10 augusti, 2002 vid 18:29 som svar på: Tips på resmål ???

Danmark funkar finfint. Klitmöller och Lökken. Dit o åk:)

• calle_b

Medlem
    15 juli, 2002 vid 19:36 som svar på: vad är det nya tricket ”pippa”?

Ha ha ha smile.gif
    Lite av ett old-school trick asså? Över 16 bast måste man va eller hur e det….? smile.gif

Ha d gott o trevlig sommar, galningar!

• calle_b

Medlem
    15 juli, 2002 vid 19:30 som svar på: north pyro?

Har ett North Pyro 6.5, helt ok segel! Freeride historia med 2 cambers. Nåt mer du vill veta?

ha d gott

• calle_b

Medlem
    15 juli, 2002 vid 19:26 som svar på: Spots på västkusten, Åsa, söder om Kungsbacka

KUL! Då ses vi kanske där! Ska ut å härja imorrn och vi lägger väl i 4:e växeln på bussen nånstans runt Vänern i hopp om att komma till väst kusten smile.gif Åsa ska vi till, och lite andra spots som dyker upp….

Kanske ses där!

• calle_b

Medlem
    15 juli, 2002 vid 19:22 som svar på: Najjs affär i sthlm

Här kommer den potten:

Rinkebyvägen 11 A (Ganska nära Mörby Centrum) Väldigt nära Danderydsgymn. http://www.beli.se funkar oxå.

Ha d gott

• calle_b

Medlem
    14 juli, 2002 vid 21:10 som svar på: 5,4 vs 6,0

Nädå, jag väger inte mycket mer än dej faktiskt…. Men det har juh lite grann med tekniken o göra oxå, precis som du säger….

Nä, annars har jag fått smaka på två bra dar här med våg-prylarna. Resten har varit ren söndags-segling med 7.5 och halvplaning, men de har vart skoj efter som man har fått världens nytändning. Har satsat lite mer i år helt enkelt smile.gif

Stil förresten? Gör som jag: Kör vad som e kul….

____Inga beggade våggrejer på beli förresten…

Ha d gott

• calle_b

Medlem
    14 juli, 2002 vid 15:29 som svar på: 5,4 vs 6,0

Hehe. Gissar på en 8 m/s…. Nåt sån´t. Men då e det vågisen oxå wink.gif

PS: Har du hittat nån bra planka än? Veloce´n är fortfarande till salu för 3000 spänn…. DS

Tjoo

• calle_b

Medlem
    14 juli, 2002 vid 15:07 som svar på: 5,4 vs 6,0

Alltså: Köp en 5.8 smile.gif

Det har jag o funkar alldeles utmärkt wink.gif

Ha d gott

Sida 129 av 137
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA