Forumsvar skapade

Sida 107 av 156
  • eddie

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 19:16 som svar på: Plocka ner 4-linors-kite ensam

Ähh… skojade bara med dig.
    Simma lugnt!

grin.gif

• eddie

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 19:10 som svar på: märke?

Strålande ju… laugh.gif
    Klart det är bra gejor, men jag är mycket mer nöjd med mina North

• eddie

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 17:52 som svar på: märke?

Svar till:

Svar till:

Hade fan läckage i ventiler och trasiga bladders konstant innan. När jag bytte till ett riktigt märke (north) så har jag helt sluppit sådan bekymmer.

[/ QUOTE ]

Vilket år hade du? Det är ett känt faktum att Cabrinha hade gigantiska problem med bladders för ett par år sedan. Det är nästan (med tanke på det tidigare inlägget om North…) ett lika känt faktum att de fixat det totalt och säljer flest kites i världen.

[/ QUOTE ]

-03or hade jag.
    Min LE blev punkterad första gången jag använde draken. Sedan var det en enda lång följetång av punkalagningar… grejande med ventiler och annat jooks. Tyckte att det var otroligt enkelt att punktera struttarna… de sprack i ”sömmen”.
    Kanske blivt bättre sen dess, men jag har sett nyare Cabrinhas som legat sunkiga på stranden.
    Nästan lika sunkiga som Stellans Naish, men det beror ju bara på att han inte vågar pumpa dem hårdare. Föresten är nog det ett tips till tjejerna… jag tror att Cab’s ventil håller bättre om man pumpar hårdare. Det är ett vanligt nyb fel att man är för feg där.

• eddie

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 16:55 som svar på: Plocka ner 4-linors-kite ensam

Tänkte på din porriga bild… Har du samma på Spraydate?

*ler*

• eddie

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 16:50 som svar på: märke?

Svar till:

Bull…

North Kiteboarding är överlägset största leverantör i världen på både kites och kitebrädor 2005 och lär fortsätta öka till 2006.

[/ QUOTE ]

Dessutom gör North riktiga grejjor!

• eddie

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 14:46 som svar på: blir det ngt i dag? – cabrinha tjejerna?

Svar till:

Svar till:

Svar till:

Asså ja ja.. det är en sån svart skruv sak så att om jag pumpar och sen tar bort pumpen stannar luften inne och sen måste jag typ skruva på ett ”lock”.. och om det är sand längt in i den har ”lilla grejen” allltså i pakcningen längst in.. så läcker luften ur sakta men säkert.

[/ QUOTE ]

Prova att efterdra ventilen när ni har pumpat upp draken. Det står skrivet ”do not overighten the valve…”. Men jag tror att när Bladdern är upp-pumpad så är det ingen fara med att dra åt utav bara helsike.

[/ QUOTE ]

drar du ofta igen ventilerna när den inte är uppumpad?!

[/ QUOTE ]

Hörru!
    Har du sett hur en Cabrinha-ventil ser ut så fattar du.
    Annars spelar det ingen roll…
    grin.gif

• eddie

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 14:39 som svar på: Var hittar man billigaste dieseln i europa?

Det finns ingen färgad diesel i Sverige längre.
    Utgå ifrån det!

• eddie

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 14:37 som svar på: Bensinpris

Tur att dieseln bara kostar 6,50

• eddie

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 14:33 som svar på: Film från söder

Äsch… du kanske har nämnt det någon gång.
    Men det är bara för att du ännu inte fått Min Special Treatment

• eddie

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 14:31 som svar på: blir det ngt i dag? – cabrinha tjejerna?

Svar till:

Asså ja ja.. det är en sån svart skruv sak så att om jag pumpar och sen tar bort pumpen stannar luften inne och sen måste jag typ skruva på ett ”lock”.. och om det är sand längt in i den har ”lilla grejen” allltså i pakcningen längst in.. så läcker luften ur sakta men säkert.

[/ QUOTE ]

Prova att efterdra ventilen när ni har pumpat upp draken. Det står skrivet ”do not overighten the valve…”. Men jag tror att när Bladdern är upp-pumpad så är det ingen fara med att dra åt utav bara helsike.

• eddie

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 14:25 som svar på: blir det ngt i dag? – cabrinha tjejerna?

Svar till:

jag är rätt nöjd med min cabrinha, fast en sak kan jag faktiskt klaga på och det är packning på pumpen. Minsta lilla sandkorn som nudar packningen så måste man sköja den för annars läcker luften ur. =( annars är den bra. Men vad kostar EH ungefär?

[/ QUOTE ]

*nickar och håller med*
    EH har ju skitfula signalblå bagar… det funkade inte för mig. Ser ju ut som foliepåsar…Så det blev North!

• eddie

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 14:18 som svar på: Film från söder

Skitnice…
    Ta med en kratta så kan du vinna en Mercedes.

• eddie

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 12:00 som svar på: märke?

Svar till:

Hah! Vadå pumpa mycket? Du menar deras backventil? Kan iof hålla med om att den är rätt tung att pumpa. Men Cabrinha gör bra kites för att inte tala om crossbow! Shit!

Den e så fet. Och snart har man en!!

[/ QUOTE ]

Pyssssssss…. Hade fan läckage i ventiler och trasiga bladders konstant innan. När jag bytte till ett riktigt märke (north) så har jag helt sluppit sådan bekymmer.

• eddie

Medlem
    8 augusti, 2005 vid 19:19 som svar på: hjälp

Svar till:

eddie vad tycker du om cabrina e dom bra?

[/ QUOTE ]

Skitbra… första halvtimmen i alla fall, innan luften har pyst ut.

• eddie

Medlem
    8 augusti, 2005 vid 18:41 som svar på: hjälp

77 kg??
    Lite sommarpluffsig?

wink.gif

Sida 107 av 156
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA