eddie
Forumsvar skapade
-
Vet inte varför jag skriver detta eftersom jag i princip håller med Walle.
Köp begagnat – Best Value för pengarna… Köp drakar från 04 eller tom 03 om de ser schyssta ut.(dvs om du inte köper en ny Crossbow för 13000 för då sparar du 30 000 spänn bara sådär, kan inte riktigt förklara hur det går till men så är det… )
5e linan är OK, men inte för att vattenstarta… det lär du dig med fyra linor också.
Se till att skaffa dig en bra bräda!
Lycka tillEn sak till… 16 m2 är alldeles för stort. Köp en 14 så kan du komplettera med en 10a när du får din nästa lön

-
Skulle precis säga samma sak… För n¨ågra år sedan fotades en tromb utanför Trelleborg. Den bilden fick skaplig plats i dagspressen
-
Det kändes liksom rätt i början, men sedan ville inte de rätta vibbarna infinna sig.
”Det är inte mig det är fel på utan dig….” -
En kompis flickvän har ett lysande talesätt:
”Var o en skäms för sig själv”

Föresten Mathias… du har ju en idolbild själv ju?
Har sett samma på Spraydate… -
Upptäckte att jag gett dig Walle 5 stjärnor… *Asg*

-
Är den där Walle så sur jämt?
Ingen kram på länge?Jag undrar om det inte är så att man tar igen sina IRL-brister på nätet.
Tuffa till dig lite mot dina jobbarkompisar istället för att knyta näven i byxfickan. Då kanske du inte behöver avreagera dig på en nybörjare som tar sig friheten att helt ogenerat skriva en massa inlägg på detta heliga forum.

(Kunde inte låta bli) -
Jag hörde något om att de skulle förbjuda ornitologer. Men det kanske bara var ett rykte???
-
jag ville bara hjälpa Amigo med att undvika de ”fel” jag gjort.
Brädan är fortfarande viktigare än draken -
Äsch lär dig ta höjd ist så kommer du ju ut utanför nybörjarna…

-
Jag som trodde det var fotskador
-
Klart att du är välkommen till Habo!
Är det ngn som varit elak mot dig nu Zoolander?

-
En sak är säker: En bra bräda är en lättåkt bräda. varför skall man göra sporten svårare än vad den är när man är nybörjare?
Jag har haft tre brädor.. en kass, en halvbra (Icon), till sist en bra (Tablas).
De två första var uppenbarligen slöseri med pengar. -
Stellan!
Kan du inte ringa mig… jag kanske hänger med ut! Fast jag skiter i att köra själv.
Btw, har du lust att testa min bräda? -
Helt rätt… dessutom kan du sy dina kites också. Tigg till dig spillbitar från närmsta segelmakeri.
Det blir absolut billigast!
Våtdräkten fixar du på samma sätt, men använd gamla disktrasor.